3 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
(רויטרס)
סערה בארסנל. עקב הפרות משמעת, התותחנים הודיעו היום (שלישי) כי כוכב הקבוצה, פייר-אמריק אובמיאנג, לא יהיה יותר הקפטן. בנוסף, מהמועדון נמסר כי השחקן נופה ולא ייכלל בסגל למפגש ברביעי הקרוב מול ווסטהאם.
מהמועדון נמסר: “עקב הפרת משמעת בשבוע שעבר, פייר-אמריק אובמיאנג לא יהיה יותר קפטן הקבוצה שלנו ולא ייכלל במפגש מול ווסטהאם ביום רביעי”. לפי ה’אתלטיק’, שלילת סרט הקפטן מהחלוץ הגבונזי אינה מקרית ותוצר של מספר סיבות.
הסיבה הראשונה היא הנסיעה של השחקן לצרפת. לאחר ההפסד 2:1 לאברטון, אובמיאנג ביקש רשות לנסוע לצרפת על מנת לבקר את אמו ולהחזיר אותו לאנגליה. בארסנל קיבלו בהבנה את הבקשה כשמיקל ארטטה אפשר זאת מאחר ומדובר בענייניי משפחה ובעובדה שאמו כבר התמודדה עם מצב בריאותי חמור בינואר השנה. עקב הנסיעה, החלוץ החמיץ את משחקי הליגה מול מנצ’סטר יונייטד וסאות’המפטון.
יחד עם זאת, אובמיאנג קיבל אישור לטוס בתנאי שיחזור ביום רביעי בלילה ויתייצב לאימוני הקבוצה ביום חמישי. אך הגבונזי לא חזר ברביעי אלא תפס טיסה מוקדמת בחמישי בבוקר. לפי דיווחים הוא הגיע בזמן לאימון ארסנל, אך מבחינת ההנהלה ההפרה כבר התרחשה.
3 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
(רויטרס)
אם לא די בכך, הנסיעה של החלוץ בתקופת נהלי קורונה נוקשים, ערערה עוד יותר את מעמדו במועדון. אובמיאנג עבר בצרפת בדיקת קורונה לפני שחזר לאנגליה והאמין שהיא תספיק לו בכדי להגיע לאימון כבר בחמישי אך לפי ההנחיות הנוכחיות בבריטניה נדרשת בדיקה עם בידוד עד לקבלת תוצאה שלילית, דבר המונע מהשחקן להגיע ולצאת לכל מקום, כולל מקום עבודתו.
בארסנל מאמינים שהפרמטרים שבהם הותרה הנסיעה של אובאמיאנג היו ברורים מאוד ושהוא פשוט לא עמד בהם. לכן, לאובמיאנג נאמר לא להתייצב לאימון התותחנים ביום שישי ובמקום זאת, הוא התאמן בבית על מנת לשמור על כושרו. במועדון כבר בוחנים מספר מועמדים חדשים לתפקיד הקפטן בניהם מרטין אודגור, אלכסנדר לקאזט, בן ווייט וקיראן טירני.
3 צפייה בגלריה
פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג
(רויטרס)
לפני כן, עלו ספקולציות שהמניע לשלילת הסרט נבעה מפרסום פוסט של אובמיאנג באינסטגרם ובו הוא מתקעקע על ידי אומן מברצלונה, אך זה לא מה שהרגיז את ארטטה. מדובר בפגישה מתוכננת שהתקיימה בלונדון והייתה מתקיימת ללא קשר להשתתפות של אובמיאנג באימוני או משחקי הקבוצה.