3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד. בראש הרשימה
ארלינג הולאנד. בראש הרשימה
ארלינג הולאנד. בראש הרשימה
(רויטרס)
זה לא סוד שברצלונה סימנה את ארלינג הולאנד כמטרת רכש מרכזית מבחינתה. הקטלונים נואשים לחיזוק בעמדת החלוץ ורואים בנורבגי הצעיר כאיש שיכול לחולל תחת צ’אבי את השינוי לו הקבוצה כמהה ולהחזיר אותה לימיה היפים. יחד עם זאת, קיים מכשול אחד וממש לא קטן שעלול להפיל את העסקה הזאת: כסף. ב’מארקה’ דווח היום (שלישי) על האסטרטגיה בה משתמש נשיא המועדון, ז’ואן לאפורטה, על מנת להחתים את השחקן.
למרות מצבה הכלכלי הבעייתי בלשון המעטה, בארסה נחושה להנחית את החלוץ שהפך למטרה מספר אחת של לאפורטה. כזכור, נשיא הבלאוגרנה נפגש אתמול עם סוכנו של הולאנד, מינו ראיולה, בבית מלון בטורינו, מה שהזים את גל השמועות על מעבר של הולאנד לקטלוניה.
3 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
(רויטרס)
לאפורטה הפך להיות זה שמטפל בעסקה שלא תעמוד על פחות מ-70 מיליון אירו. קיים עדיין ערפול בנוגע לסעיף השחרור של השחקן, אם הוא בכלל קיים ואם יש אחד כזה מהקיץ הבא. בכל אופן, המפתח הגדול לעסקה הוא ראיולה. כידוע, סוכן העל דורש 55 מיליון אירו עמלה על העסקה, סכום שבארסה לא מוכנה ולא מסוגלת לשלם, ולאפורטה עובד לשינוי הדרישה.
במקביל למאמצים שהנשיא עושה להוריד את הסכומים הגבוהים בעסקה, הוא עובד קשה מאוד על מנת להבהיר לשחקן שבארסה אוהבת אותו ולא מוותרת עליו. לאפורטה נמצא בקשר מתמיד עם נציגי השחקן ומבהיר שהולאנד יהיה הכוכב הראשי והמנהיג בקאמפ נואו. לאפורטה וההנהלה מודעים לכך שהחלוץ מחוזר על ידי ענקיות היבשת, אך הם לא מתכוונים להחתימו כבר בינואר מאחר ולמועדון אין עדיין מסוגלות כלכלית לכך. בכל אופן, נראה שהוא לא יהיה מוכן לוותר בקלות ויהיה קשה לשנות את החלטתו.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)