1 צפייה בגלריה
דייגו אלונסו
דייגו אלונסו
דייגו אלונסו
(רויטרס)
קצת פחות מחודש מאז אוסקר טבארס סיים את דרכו כמאמן נבחרת אורוגוואי, אחרי 15 שנים בהן שינה את הכדורגל המקומי. הלילה (בין שלישי לרביעי) מונה רשמית מחליפו לתפקיד: דייגו אלונסו, שינסה להימנע מכאוס ולהוביל את הסלסטה למונדיאל 2022 בקטאר.
כשנותרו עוד ארבעה משחקים לשחק, אורוגוואי במקום השביעי בטבלה ובמרחק של נקודה אחת מקולומביה הרביעית, המקום שמוביל אוטומטית למונדיאל. הסלסטה, שהפסידו בארבעת משחקיהם האחרונים וביצעו זעזוע על הקווים בחודש שעבר, יקוו להיות בטורניר הגדול אליו כבר הבטיחו העפלה ברזיל וארגנטינה.
דייגו אלונסו הגיע מקבוצת אינטר מיאמי מליגת ה-MLS, המועדון שנמצא בבעלותו של דייויד בקהאם, אך שם הוא לא נחל הצלחה רבה. קודם לכן אימן בין היתר בפניארול האורוגוואית אצלה פרש כשחקן.
הצלחותיו הגיעו דווקא במקסיקו שם הוביל את פאצ’וקה לזכייה באליפות הקלאוסורה ובליגת האלופות של מרכז אמריקה, תואר בו זכה גם עם מונטריי ובכך הפך למאמן הראשון אי פעם לעשות זאת עם שתי קבוצות שונות. אלונסו בן ה-46 קיבל כעת את המשרה היוקרתית בקריירה שלו, והמבחן הראשון שלו יהיה ב-27 בינואר מול פראגוואי במשחק שהוא חייב לנצח בו על מנת לשמור על סיכוי טוב להגיע לגביע העולם.