1 צפייה בגלריה
שוב בבלאוגראנה. דני אלבס
שוב בבלאוגראנה. דני אלבס
שוב בבלאוגראנה. דני אלבס
(רויטרס)
זה לקח 2,032 ימים שהם 5 שנים, 6 חודשים ו-20 ימים, אבל בסופו של דבר דני אלבס חזר ללבוש את מדי ברצלונה. זה קרה אתמול (שלישי) בבכורה המחודשת והלא רשמית - משהו שיקרה רק בינואר - כשעלה על הדשא עם חולצת הבלאוגראנה בפעם הראשונה מאז גמר הגביע ב-2016 ושיחק מול בוקה ג'וניורס במשחק לזכרו של דייגו מראדונה.
אלבס פתח בהרכב של צ'אבי, עמו הספיק לשחק בקדנציה הקודמת, תחילה תופקד כמגן ימני, בהמשך כקשר מרכזי, שימש כקפטן במחצית השנייה ואף כבש את אחד הפנדלים, אך בארסה הפסידה לבסוף 4:2 בבעיטות הכרעה אחרי 1:1. התוצאה, מן הסתם, הייתה פחות חשובה, אבל למשחק הזה הייתה משמעות רבה עבור הברזילאי שכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אין מילים לתאר את ההרגשה אחרי 5 שנים של המתנה, עכשיו זה הזמן להמשיך לעבוד ולראות מה יהיה בהמשך".
צ'אבי אמר אחרי הקאמבק של חברו: "כולם ראו מה הוא יכול לתת לנו - בהגנה ובהתקפה. הוא משחק באינטנסיביות גבוהה ועושה את ההבדל עם המסירה האחרונה, ראינו את השמחה שהוא מביא למגרש, יש לו אופי ונשמה והוא יעזור לנו עם הניסיון שלו". אריק גארסיה הוסיף על דני אלבס: "הוא אגדה וזו פריבילגיה שיש לנו אותו בחדר ההלבשה".
בינתיים, בתקשורת הקטלונית ממשיכים לעסוק בחיזוק של בארסה. ז'ואן לאפורטה נפגש עם מינו ראיולה ובעיתון 'ספורט' דווח שהם דיברו לא רק על ארלינג הולאנד - היעד מספר 1 לקיץ. לפי הפרסום, שלושה שמות נוספים עלו במהלך הפגישה: פול פוגבה, נוסייר מזראווי וצ'אבי סימונס שעזב את בארסה בעבר לפ.ס.ז', ושלושתם יסיימו חוזים בקיץ. החתמות של ההולנדי ושל מגן אייאקס אפשריות מבחינת בארסה, אבל בכל הנוגע לפוגבה - צ'אבי הבהיר שהוא לא מעוניין בו גם אם הפן הכלכלי לא מהווה מכשול.