1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה תארח הערב (חמישי, 19:45) את הפועל כפר סבא בסיבוב ח’ של גביע המדינה, מתוך ידיעה שניצחון ישבור בצורת ארוכה של חמישה משחקים בהם הקבוצה לא השכילה לעשות זאת. הבשורה הטובה מבחינת המועדון היא חזרתו בשישי לאימונים של אוהד לויטה, אצלו יש הטבה משמעותית באזור הבקע. השוער, מן הסתם, לא יהיה בסגל למשחק מול כפ”ס.
בהפועל חיפה משוכנעים ששער הבכורה של חנן ממן במשחק מול הפועל ירושלים יגרום לקשר להיפתח יותר ולהוכיח את יכולותיו כדי למשוך את הקבוצה כלפי מעלה. מי שלא יהיו בסגל של אלישע לוי לגביע הם מיקי סירושטיין, סאקו טורה (כאבי שיניים) וגם לירן סרדל החולה.
במקביל, נמשכות ההכנות לינואר. במועדון מחפשים להתחזק במספר עמדות, כאשר הראשונה שבהן היא עמדת המגן השמאלי. המטרה להביא מגן שמאלי זר לתפקיד ולא ישראלי. בתוך כך, חזרתו של נס זמיר לעניינים אחרי שהושבת לאורך תקופה בגלל קרע ברצועה הצולבת מעודדת את אלישע לוי שמתכוון לפתוח את הסיבוב השני בצורה דומה לזו של הסיבוב הראשון, כדי לבסס את המקום בפלייאוף העליון. זמיר שיתף את חבריו בתחושות ואמר: “היה מרגש לחזור לפעילות אחרי תקופה כל כך ארוכה. זה היה קצת מלחיץ בהתחלה אבל השתחרר במהלך המשחק”.