1 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
חילי טרופר
(חגי מיכאלי)
משרד התרבות והספורט אישר הבוקר (רביעי) שדרוג מיידי של יותר מ-70 מגרשי כדורגל בעלות של כ-70 מיליון שקלים. שדרוג המגרשים יבוא לידי ביטוי בטווח זמן קצר יחסית ויכלול התקנת תאורה והחלפת משטחי הדשא מסינתטי לטבעי.
שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: "במשרד התרבות והספורט אנו ערים לצורך העז של מאות קבוצות בישראל בהשקעה ושדרוג תשתיות המגרשים. אחת הדרכים המרכזיות להגיע להישגים גבוהים יותר עוברת בשיפור תשתיות הספורט בכל הארץ. אני מודה להתאחדות לכדורגל על העבודה המשותפת ואני גאה שתכנית שיפוצים רחבה יוצאת לדרך לרווחת הספורטאים והציבור הרחב״.
בין היתר יתבצעו עבודות במגרשים של בועיינה וכפר כנא (התקנת דשא סינתטי וחדרים ומלתחות חדשים בהתאמה), תותקן תאורה חדשה במגרשה של כסייפה, וכן במגרשים של טייבה ונצרת. גם במגרש האימונים בפתח תקווה ובמגרשים של בית שאן, דימונה ועכו יתבצעו עבודות תאורה. העבודות יגיע גם לבאר שבע, אשקלון, כרמיאל ואריאל, כשגם באזור, נשר וחיפה המגרשים ישודרגו בתחום התאורה. כמו כן, המגרשים של הפועל מרמורק ומכבי שעריים יעברו גם הם שדרוג.
ההתאחדות לכדורגל תצטרך לעמוד מול הרשויות המקומיות ולבדוק אם הן מממשות את ההקצאות שניתנו להן על פי לוחות הזמנים, על מנת שהמגרשים הללו אכן ייכנסו להליך של שיפוץ כבר בחודשים הקרובים.