1 צפייה בגלריה
שחקניות כפ"ס
שחקניות כפ"ס
שחקניות כפ"ס
(צילום, יוסי לזרוב)
קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא הפסידה היום (רביעי) 3:0 במשחק הגומלין בשמינית גמר גביע האתגר לקבוצה הרומנית מדגידיה ובכך סיימה את הפרק האירופי שלה לעונה זו. הרומניות, שניצחו בשלוש מערכות גם במשחק הראשון, העפילו לשלב רבע הגמר במפעל.
למרות שהעונה האירופית שלה לא תימשך, בכפר סבא רואים בחיוב את התקדמות השחקניות הצעירות שהשתלבו היטב בשישייה, עמית קימל וטלי הקס, כשהיום גם ים קירשנבאום הצעירה שותפה במשחק. ארבעת הניצחונות בשלבים הקודמים על יריבות מלטביה ומסלובניה הראו על פוטנציאל גדול.
כפר סבא הגיעה למשחק הגומלין בשמינית הגמר חדורת אמונה ביכולתה לנצח במערכה הראשונה, ובכך להחזיר לעצמה את הסיכוי לנצח במשחק ולהעביר את ההכרעה למערכת זהב. הירוקות מכפר סבא אכן הציגו יכולת משכנעת במערכה הראשונה, בה הובילו כבר 18:23 ואחר כך 20:24. היתה חסרה לה נקודת מערכה כדי לנצח, אבל הרומניות עם ארבע נקודות רצופות הצליחו להשוות ל 24:24. המערכה המשיכה להיות צמודה ובסיומה מדגידיה ביצעה מהפך וניצחה 27:29.
גם המערכה השנייה הייתה צמודה, כשהרומניות הובילו ביתרון 4:5 נקודות, אבל לקראת הסיום המקומיות ברחו וניצחו 17:25. במערכה השלישית בפועל כפר סבא היטיבה לשחק והייתה שוב קרובה להפתיע, כשהצליחה להשוות ל-20:20, אבל בסיום הרומניות ניצחו 22:25 ובמשחק כולו.