1 צפייה בגלריה
יולן לופטגי
יולן לופטגי
יולן לופטגי
(רויטרס)
בליגה הספרדית סביליה בעונה מצוינת, היא אמנם רחוקה מריאל מדריד המוליכה, אבל נמצאת במקום השני. למרות זאת, הערב (רביעי) בגביע המלך הספרדי היא נמנעה ממבוכה גדולה מול אנדרטקס מהליגה הרביעית. אחרי 1:1 ב-120 דקות, האנדלוסים ניצחו רק עם 5:6 דרמטי בדו-קרב מהנקודה הלבנה והמשיכו לסיבוב הרביעי.
רפא מיר הבקיע לאורחת מהליגה הבכירה בדקה ה-57, מיקל לאברס איזן 9 דקות מאוחר יותר ואחרי 120 דקות המשחק הלך לפנדלים, שם אלמני אלורדה החמיץ את הפנדל האחרון, ששלח את יולן לופטגי וקבוצתו לשלב הבא וכאמור מנע מהם הדחה מביכה במיוחד מול קבוצה שראויה להרבה מחמאות.
במשחקים נוספים לא קיבלנו הפתעות – ראיו וייקאנו, מהמקום השישי בליגה הבכירה, רשמה 1:3 על ברחאנטינוס מהליגה הרביעית, גם ריאל סוסיאדד לא התקשתה ועלתה לשלב הבא אחרי 0:3 חלק על זאמורה מהליגה השלישית בספרד, בעוד שוויאריאל לא התקשתה גם כן עם 1:7 על סאנלוקואנו מהליגה השלישית.

איטליה: פיורנטינה, אמפולי, וקליארי העפילו לשמינית הגמר

גם באיטליה נערכו משחקי הגביע, והם סיפקו חגיגה של שערים. במשחק המוקדם של היום, אמפולי הביאה את היכולת המצוינת שלה מהסרייה א’ גם לגביע והפתיעה את ורונה החזקה עם 3:4, כשהיא תפגוש בשלב הבא את אינטר. קליארי מתחתית הסרייה א’ לא התקשתה עם 1:3 על צ’יטאדלה מהסרייה ב’ ותפגוש בשלב הבא את ססואולו, בעוד שפיורנטינה, שעלתה בהרכב די שני, הסתפקה ב-1:2 על בנוונטו, בדרך למפגש ענק מול נאפולי בשמינית.