2 צפייה בגלריה
יקבל צ'אנס. רועי משפתי
יקבל צ'אנס. רועי משפתי
יקבל צ'אנס. רועי משפתי
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה לא מקלים ראש בהפועל ירושלים, אבל המאמן ברק בכר צפוי לבצע שינויים ולנצל את המשחק בסיבוב ח' של גביע המדינה בשבת (15:00) כדי להפחית עומסים אצל חלק מהשחקנים. לשער הירוקים, שישובו להתאמן בצהריים אחרי יום מנוחה, אמור לחזור רועי משפתי, בהתקפה צפוי לשחק בן שהר וגם ראיין סטריין אמור לעלות ב-11.
למשפתי שהציג יכולת טובה מול פיינורד, יש אופציה לעזוב בתום העונה, אבל הוא לא ממהר לקבל החלטה ויעשה הערכת מצב בקיץ. לחיפה יש גם את איתמר ישראלי, שגם בו רואים כשוער לגיטימי בליגת העל ואם הוא ימצא קבוצה, סביר להניח שיקבל אור ירוק לעזוב לפחות עד תום העונה. יש לו חוזה גם לעונה הבאה.
באשר לשהר, הוא יקבל הזדמנות בהרכב אחרי שמיעט לקבל הזדמנויות בליגה. עם זאת, החלוץ זוכה להערכה גדולה בחיפה, במיוחד בכל מה שקשור להתנהלותו מחוץ למגרש. "זה לא פשוט לשחקן כמוהו להיות בסיטואציה שבה הוא אינו זוכה לדקות כפי שקיבל בשנים האחרונות ובכל פעם כבש במספרים דו ספרתיים", אמרו במועדון, "אבל הוא ממשיך לעבוד קשה כדי להוכיח שמקומו בהרכב". לגבי סטריין, אם יוכיח שהפציעות מאחוריו והוא חוזר לעניינים, המגן שנרכש בסכום של 300 אלף דולר ימשיך בהתאם לחוזהו.
2 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(עמרי שטיין)
מי שייאלץ להיעדר לתקופה של שלושה-ארבעה חודשים הוא טאלב טוואטחה, שמרגע חזרתו לחיפה, לא הצליח לבסס את מקומו ועכשיו נפצע לתקופה ארוכה. טוואטחה שיעבור תקופת שיקום ארוכה, מחזיק בחוזה לעונה הבאה וצפוי להמשיך בכל מקרה, אלא אם תגיע עבורו הצעה מקבוצה אחרת בארץ והוא ירצה לעבור לשורותיה. יובל אשכנזי צפוי לעזוב כבר בינואר הקרוב ולסיים את הפרק שלו במועדון.