2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
רמז לבאות? אחרי שכבש אתמול (רביעי) צמד בניצחון 0:3 על גרויתר פורת' והפך לשחקן הראשון של בורוסיה דורטמונד שמגיע ל-30 שערים בשנה קלנדרית, ארלינג הולאנד ניגש להודות לאוהדים. הרגע הזה אולי נראה כמו פרידה, אבל עזיבה של הסקורר הנורבגי - אם אכן תתרחש - נראית ריאלית יותר בקיץ הקרוב.
בשלב זה סוכנו של הולאנד, מינו ראיולה, סימן ארבע קבוצות כמועמדות להחתים את החלוץ: ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן וברצלונה. הסיטיזנס לא באמת החתימו חלוץ טבעי מאז עזיבתו של סרחיו אגוארו, לבלאנקוס יש את קארים בנזמה, אצל הבווארים הכל תלוי בעתידו של רוברט לבנדובסקי והבעיות הכלכליות של הקטלונים ידועות לכל.
עם זאת, זה לא סוד שז'ואן לאפורטה אכן סימן את הולאנד כמטרה המרכזית לקיץ ובספרד דווח שראיולה הציב שלושה תנאים לעסקה שעשויה להגיע בסופו של דבר ל-200 מיליון אירו (כולל רכישה, שכר ועמלות לראיולה ולאביו של החלוץ): להיות השחקן המרכזי בפרוייקט החדש, שיקבל את המספר 9 ושבארסה תעפיל לליגת האלופות.
בארסה, מבחינתה, תצטרך להתמודד גם עם מגבלות השכר של הליגה הספרדית, שהובילה לעזיבת ליאו מסי בקיץ האחרון. הקטלונים לוקחים בחשבון שכדי להחתים את הולאנד, הם יצטרכו להיפרד משלושה שחקנים שמרוויחים יחסית הרבה כשמדובר בראש ובראשונה על פיליפה קוטיניו וסמואל אומטיטי, שמסרב לעזוב. שניהם חתומים בקאמפ נואו עד קיץ 2023. השחקן הנוסף עשוי להיות אוסמן דמבלה שחתום עד הקיץ ובשלב זה קיים ספק רב אם ימשיך.
2 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
(רויטרס)