2 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו, השאיר חור בחוד
רומלו לוקאקו, השאיר חור בחוד
רומלו לוקאקו, השאיר חור בחוד
(רויטרס)
האם הפרמייר ליג בסכנה של הפסקת פעילות בגלל נגיף הקורונה? זה עדיין לא שם, אבל מיום ליום התרחיש הזה נשמע יותר ויותר אפשרי. היום (חמישי) בצהריים נדחה משחק הליגה בין לסטר לטוטנהאם, שתוכנן להיערך ב-21:30 ובסופו של דבר לא יתקיים במועד המקורי שלו. שעות אחדות לאחר מכן בליגה הודיעו כי גם המשחק של מנצ’סטר יונייטד מול ברייטון, שתוכנן להיות ביום שבת ב-14:30 באולד טראפורד,
נדחה. בינתיים, רגע לפני משחקה של ליברפול מול ניוקאסל, ליברפול הודיעה כי וירג’יל ואן דייק, פאביניו וקרטיס ג’ונס נמצאו חיוביים לקורונה ולא ייקחו חלק בהתמודדות. המכה לא פסחה גם על צ’לסי, אצלה נמצאו חיוביים רומלו לוקאקו, קאלום הדסון אודוי ובן צ’ילוול, כשקאי האברץ עדיין מחכה לתוצאות הבדיקה שלו.
בעקבות המצב, עולים דיווחים מאנגליה כי ראשי הקבוצות לוחצים על הנהלת הפרמייר ליג לעצור את הליגה למשך שלושה שבועות עד למשחקי הסיבוב הרביעי בגביע שאמורים להתקיים ב-8 בינואר. עם זאת, בפרמייר ליג ממשיכים לנקוט בעמדה שכל מקרה יבחן לגופו וכל משחק שיהיה אפשרי לקיים מבלי לסכן את בריאות השחקנים יתקיים כמתוכנן.
בינתיים, בפרמייר ליג כבר הודיעו על ביטולם של ארבעה משחקים שהיו אמורים להיערך בסוף השבוע הקרוב: סאות’המפטון – ברנטפורד, ווטפורד – קריסטל פאלאס, ווסטהאם – נוריץ’ ואברטון – לסטר.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
לפי הדיווח של כתב סקיי, בן ראנסום, מכת הקורונה אצל השדים האדומים קשה במיוחד כשאין ביכולתם אפילו את היכולת להעמיד הרכב של 11 שחקנים. רק שבעה שחקנים זמינים ביונייטד כאשר השאר פצועים או נדבקו בנגיף. התאחדות הכדורגל האנגלית הבינה כי מדובר במצב חירום ופרסמה הצהרה לפי כתוצאה מהעלייה במקרי הקורונה בליגות הבכירות, כל 72 המועדונים יצטרכו ליישם “פרוטוקולים אדומים משופרים” שמשמעותם בדיקות מוגברות, אמצעי ריחוק חברתי והגבלות למתקנים מקורים.
לפני ההחלטה שהתקבלה בעקבות התפרצות הנגיף, שני המאמנים של טוטנהאם ולסטר, אנטוניו קונטה וברנדן רוג'רס, אמרו שהיו מעוניינים שהמשחק יידחה. לסטר הייתה אמורה להגיע למשחק ללא תשעה שחקנים עם תסמיני מחלה או קורונה, בנוסף לג'וני אוואנס, סאגלאר סויונצ'ו ודניאל אמארטיי הפצועים. כל זה מגיע אחרי שרק לפני מספר ימים קונטה עצמו סיפר ש-11 שחקני טוטנהאם אובחנו כחיוביים לנגיף.
בנוסף לכך, מוקדם יותר דווח ששלושה שחקני צ'לסי חיוביים לקורונה, מספר שעות בלבד לפני משחק הליגה מול אברטון שמתוכנן להתקיים ב-21:45. בשלב זה המשחק בין הבלוז לטופיז לא בסכנת קיום, אבל זה כמובן עוד עלול להשתנות. השלושה לא כוללים את מתאו קובאצ'יץ' שכבר היה ידוע כי הוא חיובי לנגיף, והם נאלצו להיכנס לבידוד ובכל מקרה לא היו יכולים לעמוד לרשות תומאס טוכל.