2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(איציק בלניצקי)
התקופה הרעה של מכבי תל אביב ביורוליג נמשכה גם הערב (חמישי) כאשר הצהובים רשמו הפסדם שישי ברציפות באירופה והפעם 92:78 לאנדולו אפס. הצהובים הציגו משחק הגנתי נרפה וספגו יותר מידי נקודות קלות. מכבי תצא בשבוע הבא למשחק חוץ מול זניט סנט פטסבורג בתקווה לשוב למסלול הניצחונות בכדי להישאר בתמונות העולות לפלייאוף.
מאמן מכבי, יאניס ספרופולוס, אמר בסיום: “נלחמנו היום וניסו לעשות הכל מול קבוצה מאוד חזקה אלופות. נתנו רבע ראשון מצוין, ברבע השני הם החלו לקלוע מכל טוווח, לארקין נכנס למשחק וזה שינה את המומנטום. כשיצאנו עליו בשמירה כפולה, הוא מסר את הכדור נהדר והם החל לייצר לנו בעיות עם שחקנים אחרים שלהם. אני חושב שב-35 דקות הראשונות היינו במשחק, היינו במרחק של שש נקודות בלבד, אבל בסוף הם ברחו לנו והיה לנו מאוד קשה לחזור למשחק. אפס הציגו יכולת נהדרת והיה לנו קשה למנוע מהם ניצחון. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו שנתנו הצגה נהדרת”.
יאניס נשאל גם על המשבר בקבוצה ואיך יוצאים מהתקופה הקשה: “לשמור על האווירה טובה עם אנרגיות חיוביות. חדר הלבשה שלנו נשאר מאוחד. קבוצות שנמצאו במצב כזה בדרך כלל קורסות, אבל אנחנו לא קורסים. אנחנו מנסים, מתאמצים ונלחמים. גם נגד פנרבחצ’ה חזרנו מפיגור 20 ולא ויתרנו. התפקיד שלי לשמור על החדר הלבשה מאוחד ועם אנרגיות חיובית כדי שנצא מהתקופה הקשה הזאת”.
יאניס דיבר גם על אחוזי הקליעה של שחקניו: “יש עלינו הרבה יותר לחץ כרגע שאנחנו חייבים ניצחון וזה משפיע על הביטחון שלנו לקלוע את הזריקות שלנו. באימון כולם קולעים וכולם נראים טוב אבל קשה לנו במשחקים. כולם רוצים לשנות את האווירה סביב הקבוצה ולצאת מהמצב הקשה הזה. אני יודע שאחננו במומנטום שלילי ושלא ניצחנו הרבה זמן אנחנו צריכים לשנות את המוממנטום”.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס נאנלי ודריק וויליאמס מאוכזבים
ג'יימס נאנלי ודריק וויליאמס מאוכזבים
ג'יימס נאנלי ודריק וויליאמס מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
ספרפולוס דיבר גם על האם יתקיימו שינוים בסגל: “יש לנו כל כך הרבה משחקים אחד אחרי השני ואין לנו מספיק זמן באמת לחשוב מחוץ לסגל שיש לנו כרגע. אני מאמין בשחקנים ואני מאמין בסגל. אולי אני אדבר עם ההנהלה על שינוים ואולי לא. אבל כרגע אני סומך על הסגל, סומך על הקבוצה ואני בטוח שנצא מהתקופה הזו”.