2 צפייה בגלריה
ליאו מסי וקארים בנזמה
ליאו מסי וקארים בנזמה
ליאו מסי וקארים בנזמה
(רויטרס)
אם מישהו ירצה לראות מקרוב את המפגש בין פאריס סן ז’רמן לריאל מדריד, הוא יצטרך להכניס את היד עמוק לכיס. קרב הענקיות הראשון בין השתיים בשמינית גמר ליגת האלופות ייערך ב-15 בפברואר בפארק דה פראנס, ומחירי הכרטיסים גבוהים במיוחד. כזכור, הקבוצה של מאוריסיו פוצ’טינו הוגרלה תחילה נגד מנצ’סטר יונייטד, אבל בהגרלה החוזרת קיבלה את הבלאנקוס.
כרטיסים למפגש בין הצרפתים לקבוצה של קרלו אנצ’לוטי עדיין לא מוצעים למכירה, אבל המחירים ב-’Ticketplace’, פלטפורמת מכירת הכרטיסים של פ.ס.ז’, כבר נקבעו לפי ‘לה פריסיאן’, כאשר הם עומדים על בין 250 ל-1,990 אירו, לא פחות ולא יותר. חשוב לציין שלא פאריס קובעת את המחירים, אך הפלטפורמה מאפשרת לקהל לרכוש דרכה כרטיסים רשמיים.
2 צפייה בגלריה
את מי הוא יפגוש? ליאו מסי
את מי הוא יפגוש? ליאו מסי
את מי הוא יפגוש? ליאו מסי
(רויטרס)
זה לא הסוף. אם תרצו לרכוש כרטיס בקטגוריה 1, כלומר ישיבה ממש בסמוך לדשא, תיאלצו להיפרד מלא פחות מ-2,173 אירו. הכרטיס הזול ביותר (250 אירו) הוא כמעט פי 10 יותר יקר מכרטיס ממוצע למפגש בין פ.ס.ז’ לברסט למשל, כאשר במשחק הליגה המדובר מחיר כרטיס למקום מאחורי אחד השערים עמד על 34 אירו.
אגב, אמנם המחירים למפגש בין פ.ס.ז’ לריאל משוגעים, אך הם לא עולים על המחיר של הכרטיס למפגש בין הצרפתים לברצלונה ברבע גמר הצ’מפיונס ב-2015, אז חלק מהמקומות הגיעו ל-2,800 אירו. לקראת המשחק הקרוב בשמינית, לפי ’Ticketplace’ מספר אנשים כבר הבטיחו כרטיס תמורת 2,173 אירו, כאשר קיים סיכוי שבסמוך למפגש המחיר אף יטפס.