2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
(רויטרס)
באיירן מינכן המשיכה בכושר הפנטסטי שלה הערב (שישי), כאשר פתחה את המחזור ה-18 בבונדסליגה עם 0:4 נפלא על וולפסבורג. בכך, האלופה פתחה פער זמני של תשע נקודות מדורטמונד השנייה. רוברט לבנדובסקי, שכבש את האחרון, סיים את השנה הקלנדרית עם 69 שערים ב-58 משחקים, בדיוק כמו השנה הפורה ביותר של כריסטיאנו רונאלדו ב-2013, כש-CR7 עשה זאת במשחק אחד יותר.
החבורה של יוליאן נגלסמן נהנתה על המגרש ותומאס מולר העלה אותה ליתרון מקרוב אחרי שדחק כדור חוזר מקרן שנהדפה לא טוב. בדקה ה-57, דאיוט אופמקאנו הכפיל לאחר בישול נהדר של מולר הבלתי נגמר, ובחלוף שתי דקות בלבד סרג’ גנאברי מצא את לירוי סאנה בקצה הרחבה, והקיצוני ירה פנימה את השלישי.
2 צפייה בגלריה
לירוי סאנה חוגג
לירוי סאנה חוגג
לירוי סאנה חוגג
(רויטרס)
לקראת הסיום, רוברט לבנדובסקי מצא גם הוא את הרשת בוולה נהדר, כאשר נהנה מבישול של סרג’ גנאברי עם הראש בדקה ה-88 וכבש מקרוב. הוא כבש את שערו ה-43 בשנה הקלנדרית בבונדסליגה ושבר שיא נוסף בן 49 שנה של גרד מולר כמי שכבש הכי הרבה שערי ליגה בגרמניה בשנה אחת.
עבור האדומים, מדובר בניצחון ליגה חמישי ברציפות, כאשר מנגד הזאבים שהיו בצמרת בתחילה העונה סופרים כבר הפסד חמישי ברציפות בבונדסליגה וירדו למקום ה-12, כשבסיום המחזור הם עלולים למצוא את עצמם קרובים לקו האדום. באיירן סגרה בכך את 2021 המצוינת מבחינתה, כאשר המפגש הבא שלה יהיה ב-7 בינואר מול מנשנגלדבאך.