1 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(רויטרס)
מונאס דאבור והופנהיים רשמו הערב (שבת) 1:1 נגד בורוסיה מנשגלדבאך, זאת במסגרת המחזור ה-17 של הליגה הגרמנית, בזכות שוויון דרמטי של קווין אקפוגומה בתוספת הזמן. החלוץ הישראלי פתח בהרכב קבוצתו והשלים 45 דקות לפני שהוחלף.
המשחק נפתח בשליטה של המארחת, אך היא לא הצליחה לייצר מצבים משמעותיים ויאן סומר התמודד עם האיומים שנבעטו למסגרת. בדקה ה-35, בניגוד למהלך ההתמודדות, בריל אמבולו העלה את האורחת ליתרון מקרוב אחרי כדור קרן שבלבל את כל הגנת הופנהיים.
בפתיחת המחצית השנייה דאבור פינה את מקומו לטובת איליאס בבו, אך קבוצתו המשיכה להתקשות מול השער. על אף מספר ניסיונות, היה נראה שהופנהיים בדרך להפסד ראשון מזה חמישה משחקים, אך שער מאוחר של קווין אקפוגומה בדקה ה-92 בזכות בישול של בבו חילץ 1:1 דרמטי.
קבוצתו של הישראלי העלתה את מאזנה ל-28 נקודות, אך היא עלולה לאבד את המקום הרביעי בטבלת הבונדסליגה בסוף המחזור אם פרייבורג תרוויח שלוש נקודות נגד באייר לברקוזן. בורוסיה מנשנגלדבאך התרחקה מעט מהתחתית וכעת יש לה 19 נקודות.

מחצית ראשונה:

דקה 1: שופט המשחק, סבן יאבלונסקי, הוציא את ההתמודדות לדרך.
דקה 12: הזדמנות ענקית להופנהיים. ג’ורג’יניו רוטר קיבל מסירה נהדרת שהשאירה אותו באחד על אחד מול יאן סומר, אך הצרפתי לא הצליח להכניע את השוער.
דקה 22: איום רציני ראשון של האורחת. בריל אמבולו שלח כדור מצוין ללארס סטינדל, אך הקשר בעט חלש ואוליבר באומן לא התקשה לקלוט את הכדור.
דקה 27: רוטר המשיך לאיים על השער וסחט הצלה נוספת מסומר אחרי בעיטה חדה מתוך הרחבה.
דקה 31: איבוד כדור של מונס דאבור הוביל להזדמנות מעניינית של האורחת. פטריק הרמן פרץ באגף ימין, לאחר שהכדור נחטף מהישראלי, וניסה למסור רוחב למרקוס תוראם, אך לא היה מדויק.
שער! בדקה ה-35 בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה ליתרון 0:1: כדור קרן מתעתע של האורחת הגיע לרגליו של בריל אמבולו, שגלגל אותו בקלילות לרשת. ההגנה של הופנהיים יכולה להאשים רק את עצמה.

מחצית שנייה:

דקה 46: עם תחילת המחצית מונס דאבור הוחלף ופינה את מקומו לטובת אילאס בבו.
דקה 55: צהוב ראשון בהתמודדות. פאבל קדרבאק ביצע עבירה על אמבולו וראה את הכרטיס נשלף לעברו.
דקה 62: כרטיס צהוב נשלף גם לעברו של רמי בנסבייני.
דקה 64: רוטר כמעט קבע שוויון, אך סומר התעופף והדף את הנגיחה של הצרפתי לקרן.
דקה 70: הופנהיים המשיכה להחמיץ והפעם היה זה אנדרי קראמריץ’, שנגח מקרוב למשקוף ופספס הזדמנות ענקית.
דקה 84: כמעט שער השוויון. קרן של הופנהיים הובילה למצב מאוד מסוכן, כשמספר שחקני המארחת בעטו אל עבר המסגרת, אך יאן סומר ושחקני ההגנה של מנשנגלדבאך הסתדרו עם האיום.
שער! בדקה ה-92 הופנהיים השוותה ל-1:1: המחליף קווין אקפוגומה כבש מקרוב אחרי בלאגן גדול ברחבת בורוסיה מנשנגלדבאך ובזכות בישול של אילאס בבו.