1 צפייה בגלריה
פאו טורס, ג'רארד מורנו ודני פארחו חוגגים
פאו טורס, ג'רארד מורנו ודני פארחו חוגגים
פאו טורס, ג'רארד מורנו ודני פארחו חוגגים
(רויטרס)
המחזור ה-18 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת), כאשר ויאריאל גברה 1:3 על ריאל סוסיאדד ובכך המשיכה את המשבר של הקבוצה הבאסקית. עוד קודם לכן, ראיו וייקאנו המשיכה בעונה האדירה שלה כשגברה 0:2 על אלאבס. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודרו בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

ריאל סוסיאדד – ויאריאל 3:1

שתי קבוצות שנמצאות במגמות הפוכות לחלוטין. אחרי שהוליכה את הטבלה בפתיחת העונה, הצניחה של ריאל סוסיאדד נמשכת והיא רשמה כבר הפסד רביעי וחמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון. אלכסנדר איסאק עוד העלה את המארחת ליתרון (31), ג’רארד מורנו, שמתחיל להיכנס לקצב בשבועות האחרונים השווה בדקה ה-38 ואחרי שמיקל אויארסבאל השאיר את סוסיסאדד בעשרה שחקנים בדקה ה-50, קבוצתו הצליחה לשרוד 19 דקות לפני שמורנו נגח פנימה את השני שלו והשלישי בשלושת המשחקים האחרונים. החלוץ הוסיף בישול בתוספת הזמן, כשבדקה ה-96 מסר לסמואל צ’וקואזה, שקבע 1:3. הצוללת הצהובה השיגה את ניצחונה השני ברציפות ועלתה למקום העשירי בטבלה, כשהיא עם 22 נקודות. מנגד, סוסיאדד ירדה למקום השישי, כשלזכותה 29 נקודות.

ראיו וייקאנו – אלאבס 0:2

שבע דקות באמצע המחצית הראשונה הספיקו לשחקניו של אנדוני איראולה כדי לסגור עניין. סרג’י גווארדיולה כבש את הראשון בדקה ה-19, כאשר בדקה ה-26 היה זה אלחנדרו קאטנה שנתן לאורחת מכה נוספת, ממנה היא כבר לא הצליחה להתאושש. ראיו עם ניצחון תשיעי העונה ב-18 משחקים והיא עם 30 נקודות במקום הרביעי, אלאבס מנגד עדיין לא מצליחה לברוח מהתחתית והיה במקום ה-17, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.