1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד מאוכזב
ארלינג הולאנד מאוכזב
ארלינג הולאנד מאוכזב
(רויטרס)
רגע לפני שהליגה יוצאת לפגרת החורף הארוכה, הערב (שבת) המחזור ה-17 בליגה הגרמנית נמשך כשבמוקד – דורטמונד הפסידה 3:2 להרטה ברלין והתרחקה מבאיירן מינכן המוליכה. פרנקפורט המשיכה את הכושר הנהדר שלה וגברה 0:1 על מיינץ, לייפציג רשמה הפסד ביתי 2:0 לארמיניה בילפלד מהתחתית, אוניון ברלין גברה על בוכום, גרויתר פירת’ ואוגסבורג נפרדו ב-0:0.

הרטה ברלין – דורטמונד 2:3

לא כך החבורה של מרקו רוזה רצתה לצאת לפגרה. האורחים דווקא פתחו כאשר יוליאן בראנדט העלה אותם ליתרון בדקה ה-31. הרטה עלתה שונה למחצית השנייה ושער של אישאק בלפודיל השווה את התוצאה. שש דקות בלבד חלפו ומרקו ריכטר ניצל טעות קשה של הגנת דורטמונד בכדי להפוך את התוצאה. השוורצגלבן יצאו קדימה בתקווה להשוות, אך שער נוסף של ריכטר בדקה ה-69 קירב את המארחים לניצחון. סטפן טיגס צימק בדקה ה-83, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי עבור האורחים. דורטמונד נמצאת כעת במרחק של תשע נקודות מבאיירן המוליכה ונדמה כי גם השנה היא לא תצליח לאיים על הבווארים. הרטה עלתה למקום ה-11 בזכות הניצחון.

איינטרכט פרנקפורט – מיינץ 0:1

הנשרים המשיכו את הכושר הנפלא שלהם ורשמו ניצחון שלישי ברציפות השבוע שהעלה אותם באופן זמני למקום החמישי בטבלה כשהיא במרחק נקודה מהופנהיים שבמקום הרביעי. בדקה ה-35 ייספר לינדסטרום כבש בפעם השלישית ברציפות השבוע והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. האורחת ירדה למקום השמיני.

לייפציג - ארמיניה בילפלד 2:0

העונה הנוראית של לייפציג נמשכת: קבוצת הדגל של פרויקט רד בול, רשמה עוד שפל בעונה החלשה שלה כשהפסידה בביתה לקבוצה מתחתית הטבלה. אחרי מחצית מאופסת, יאני לוקה סרה העלה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-57. ארמיניה נותרה ב-10 שחקנים אחרי שפביאן קלוס קיבל כרטיס אדום בדקה ה-70, אך חמש דקות בלבד לאחר מכן מסאייה אוקוגווואה כבש את השני והבטיח את הניצחון לאורחים. בעקבות ההפסד, לייפציג ירדה למקום התשיעי בטבלה כשהיא רחוקה חמש נקודות מהמקום המוביל לליגת האלופות, בילפלד לעומת זאת, נותרה מתחת לקו האדום, אך צימקה את הפער לשתי נקודות בלבד.

בוכום – אוניון ברלין 1:0

אחרי ההפסד המפתיע לגרותיר פירת’ והתיקו עם פרייבורג, הקבוצה מבירת גרמניה שבה למסלול הניצחונות. מקס קרוזה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-15. אוניון עלתה למקום השישי כשהיא עם מספר נקודות זהה לפרנקפורט הממוקמת מעליה בטבלה. בוכום עדיין מסובכות בתחתית והיא במרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום המוביל למבחנים בסיום העונה.
במשחק נוסף: גרויתר פירת’ – אוגסבורג 0:0