3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה העפילה אתמול (שבת) לשלב שמינית הגמר אחרי ניצחון צפוי מול הפועל ירושלים, 0:2. נדמה שהסיפור הפחות נעים היה סביב החלוץ, בן שהר, שהתחמם במשך 25 דקות ולא שולב. השחקן נראה יורד מאוכזב לספסל המחליפים.
בקבוצה אמרו על כך: "בן פגוע ומאוכזב מהמצב שלו, אפשר להבין אותו. בן מרגיש שהוא לא קיבל הזדמנות אמיתית ולא שיחק ברצף מספר משחקים כדי להוכיח את יכולתו. ברור שגם אם יהיו לו אופציות לעזוב זה לא פשוט, והוא לא יעשה זאת בעיקר כי רק השנה הוא ומשפחתו עברו לגור מהמרכז לצפון, ככה שמעבר אינו עומד על הפרק".
בכר:"המטרה הושגה,חוויה לראות את הקהל"
במכבי חיפה ישנם במקביל גם גורמים שטוענים שבן קיבל הזדמנויות ולא הוכיח את עצמו, ולכן ברק בכר בחר לספסלו פעם אחר פעם. הירוקים אמנם ניצחו בגביע, אבל הם כבר עם הפנים לליגה ביום שלישי הקרוב מול הפועל חדרה בסמי עופר. אתמול בכר נתן הזדמנויות ללא מעט מחליפים, ביניהם ראיין סטריין, עופרי ארד ומאור לוי, ששיחקו היטב, כמו גם לגודסוויי דוניו, שהיה שוב ביכולת בינונית.
בקצב הזה, גם בקבוצה יודעים שיש להביא חלוץ נוסף דוגמת מאוויס צ'יבוטה, שכפי שפורסם ב-ONE, יוצע לו חוזה ארוך טווח. הבלם בוגדן פלאניץ', שספג צהוב חמישי, ככל הנראה מתוך ידיעה שלא ישחק מול בני סכנין אבל ישחק מול מכבי תל אביב, יפתח בשלישי יחד עם שון גולדברג.
3 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
(עמרי שטיין)
כרגע לא ברור מצבו של סאן מנחם, שמחלים מפציעה בקרסול. אורי דהן יושאל עד תום העונה, כאשר גם קבוצתו הקודמת, עירוני קריית שמונה, עשויה לקלוט אותו. במכבי חיפה ציינו כמה נקודות מהמשחק בגביע. קרוב ל-17,000 אוהדים נכחו במגרש (16,400 אוהדי מכבי חיפה). נקודה שנייה היא שמדובר בכמות הכרטיסים הגבוהה ביותר אי פעם שרכש הקהל הירוק בשלב הראשון של הגביע.
יצוין כי בעונת 2015/16, האלופה מכרה כ-20,000 כרטיסים בסיבוב ח', אבל 6,500 מתוכם היו לאוהדי בית"ר ירושלים. בנוסף, בכרמל הדגישו ש-4,800 ילדים מתחת לגיל 12 נכחו באצטדיון (הדור הבא של האוהדים). על פי הערכות, מעל חצי מהם לראשונה בחייהם.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(רדאד ג'בארה)