2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(איציק בלניצקי)
חיוכים ושמחה בהפועל ירושלים לאחר הניצחון 56:78 אמש (שבת) על עירוני נס ציונה במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל. חניכיו של יותם הלפרין נתנו סיבות רבות לאנשי הקבוצה להיות שבעי רצון וההגנה עיקרן. השיפור בפן ההגנתי שהיה ניכר כבר במחצית הראשונה הרשים אפילו עוד יותר במהלך המחצית השנייה. עם סיום המשחק אוהדי הקבוצה פצחו בשירי הלל לג'יילן אדאמס ולרטין אובאסוהן שהובילו את רשימת קלעי הקבוצה עם 16 ו-13 בהתאמה.
הפועל ירושלים ניצחה בפעם השביעית העונה, ונראה שהפתיחה הלא טובה כבר מזמן מאחוריה. במועדון מהבירה הבהירו כי יותר מההגנה הקבוצתית הייתה זו הדרך בה הקשו על חניכיו של ליאור ליובין. מבחינה חברתית הקבוצה נמצאת במצב טוב מאוד, אדאמס נראה מחובר יותר ויותר, אדם אריאל ממשיך לעשות צעדים קדימה ואמש הוא סיים את המשחק עם שלוש נקודות ובלט מאוד גם בצד ההגנתי, מה שבא לידי ביטוי גם במדד ה-+/- איתו סיים את המשחק: 18+ שהיה החמישי בגובהו בקבוצה.
השחקנים שעזבו את לב המושבה היו מחויכים והם כאמור לא היו היחידים. מי שעוד זכו למחמאות הם סולימאן בריימו עליו מדברים בסביבת המועדון בתור מי שמביא את הערך המוסף לקבוצה, כמו גם על ווילי וורקמן שנראה כמו הדבק של הקבוצה. כזכור, ירושלים אמורה הייתה אמור לשחק השבוע מול מנרסה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א אך המשחק נדחה לאחר שנמצאו מספר מקרי קורונה אצל הספרדים.
יחד עם מנרסה, נדחה גם משחק הליגה מול הפועל באר שבע ובסביבת ירושלים יש מי שמאמינים כי הדחייה דווקא טובה ורואים אותה באור חיובי בעיקר לאור העובדה שלכשיחקו מול הספרדים שהבטיחו מעשית את ראשות הבית, שאר התוצאות יהיה כבר ידועות כך שהכל כבר יהיה ידוע, מה שיכול להביא לאפקט חיובי. בינתיים, בקבוצה עדיין מעוניינים לבצע שינוי נוסף בסגל ולצרף שחקן לעמדות הפנים במקומו של אנתוני בנט.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(איציק בלניצקי)
ווילי וורקמן אמר לאחר המשחק: “ברור שאנחנו שמחים מהדרך בה שיחקנו בהגנה. זה היה מאמץ טוב, יש להם שחקנים טובים, כך שלעצור אותם על 56 נקודות זו עבודה נהדרת שלנו יחדיו, אנחנו שמחים על כך. מבחינה התקפית אנחנו צריכים להוציא לפועל לפעמים טוב יותר, אבל זהו הכדורסל, לפעמים עושים את הדברים בדיוק בדרך אותה רוצים ולפעמים לא אבל פשוט צריך לנצח”.
השחקן הוסיף: “שיחקתי עם דיאנטה גארט באשדוד לפני 5-6 שנים, הוא שחקן נהדר והוא היה אחת הסיבות העיקריות ויחד עם פרנק בארטלי, היו לו גם כמה משחקים טובים התקפית ואנחנו יודעים שמרבית ההתקפה של נס ציונה תלויה בהם, כך שהבנו שאם נעשה עבודה טובה עליהם ובריבאונד אז יהיה לנו משחק טוב. לנצח משחקים זה העניין, ולמען האמת אני לא חושב שאפילו התחלנו לגרד את הפוטנציאל שלנו, אני חושב שאנחנו יכולים להיות קבוצה טובה יותר ולהוציא לפועל טוב יותר, אבל המנטליות שלנו היא להמשיך להשתפר ולהגיע לשם תוך כדי שמנצחים כי לכולם יש מוטיבציה אחרי הפסדים לעשות את העבודה שלהם. המטרה היא להישאר במסלול הזה כרגע ולמרות שמנצחים משחקים צריכים להמשיך ולקחת אחריות ולהמשיך ללחוץ להשתפר”.