1 צפייה בגלריה
איתי שגב
איתי שגב
איתי שגב
(איציק בלניצקי)
הקרב על ניהול ליגת ווינר סל בעונה הבאה בין איגוד הכדורסל למנהלת הליגה הולך ומתחמם, כשהיום (ראשון) הגיב האיגוד להצהרת המנהלת מישיבת הדירקטוריון שלה ב-15.12.21, לפיה הקבוצות ישחקו תחתיה בעונה הבאה.
“לתדהמת איגוד הכדורסל והדירקטורים מטעמו התברר כי באופן לא תקין, קיימה המנהלת ישיבת דירקטוריון ב-15.12 זאת מבלי לזמן את הדירקטורים מטעם איגוד הכדורסל וזאת תוך הפרה בוטה של תקנונה שלה, תוך התנהלות חד-צדדית, מכוונת מראש ואשר הינה לא חוקית ומשכך פסולה”, נכתב במכתב שהועבר על ידי האיגוד לראשי המנהלת.
“הנכם נדרשים להציג משלוח ההודעה וקבלת הודעה לדירקטורים מטעם איגוד הכדורסל על ישיבת הדירקטוריון שזומנה ולרבות תאריך משלוח ההודעה. ככל ואין בידכם את האמור, עלינו להודיע כי הישיבה התכנסה שלא כדין וכי ההחלטות שהתקבלו בה לא כדין”, ציינו באיגוד והוסיפו: “במהלך חודש ינואר 2022 תוצג לקבוצות תוכנית לניהול ליגת העל אשר תכלול להערכת איגוד הכדורסל אף גידול בתקציבי הקבוצות, תוך אפשרות לניהול עצמי של הקבוצות את הליגה בהתאם לסמכויות שיוענקו לגוף המנהל”.
למרות טענות האיגוד, יש לציין כי ב-25 בנובמבר, לאחר הודעת האיגוד כי ייקח על עצמו את ניהול ליגת העל בעונה הבאה, הועבר ליו”ר עמירם הלוי והמנכ”ל יעקב בן שושן, מכתב מטעם המנהלת, בו צוין: “נוכח תוכן מכתבכם, נציגי איגוד הכדורסל משוחררים מעתה ואילך מהגעה לפורומים ניהוליים של המנהלת, וממילא לא יורשו להשתתף בהם. מטבע הדברים, כל בעל תפקיד במנהלת שמונה לתפקידו באיגוד הכדורסל, מצוי עתה בניגוד עניינים מלא ומוחלט עם חובת נאמנותו למנהלת על פי דין”.
לובין: ״נצטרך למצוא את הקצב שלנו בחזרה״