1 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן
(La Liga)
# שון וייסמן ממשיך למצב את מעמדו כחלוץ הלוהט ביותר בליגה השנייה בספרד. הערב (ראשון) הישראלי כבר את שער הליגה ה-10 שלו העונה וה-11 בכל המסגרות, כשהעלה את הסגולים-לבנים ל-0:1 על סוסיאדד ב’ בדקה ה-61, במשחק החוץ של קבוצתו במחזור ה-21, אותו היא ניצחה 0:2. בזכות שלוש הנקודות הישראלי וחבריו ניצבים במקום החמישי עם 37 נקודות, רק שתיים פחות מהמקום השני המקנה את הכרטיס האוטומטי ללה ליגה.
מדובר בשער השלישי של החלוץ בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, אותו הוא כבש אחרי שהגיע ראשון לכדור רוחב מצד שמאל ובעט לרשת מתוך רחבת החמש. כשמבחינת טבלת כובשי הליגה, הוא נצמד לרובן קסטרו במקום הרביעי. מי שמוביל במרוץ הוא כריסטיאן סטואני מג’ירונה עם 14 שערים.
# ליאור רפאלוב כבש במדי קלאב ברוז' 54 שערים, בישל 62 נוספים ביותר מ-230 הפעמים שבהם לבש את המדים בכחול-שחור וגם זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות בלגיה, בגביע ובסופר קאפ המקומי. אבל הפעם, כשהוא חזר לאצטדיון יאן בריידל, ציפתה לו קבל פנים מעט עוינת מצד האוהדים שהוא פעם היה האליל שלהם. ככה זה כשאתה חוזר למקום שהיה הבית שלך - עם היריבה המושבעת, אנדרלכט. בסופו של דבר הביקור הזה הסתיים ב-2:2 כשרפאלוב ממשיך את העונה הטובה שלו עם בישול.
אנדרלכט שהגיעה למשחק עם חמישה ניצחונות רצופים, נקלעה לפיגור כבר אחרי תשעה דקות כשנואה לאנג הכניס כדור נהדר לשארל דה קטלאר והאחרון המשיך לרשת. התוצאה לא השתנתה עד סיום המחצית הראשונה כשרפאלוב זוכה לבוז מהקהל המקומי בכל נגיעה בכדור.
רפאלוב שמע, ובמחצית השנייה הגיעה התשובה שלו: בדקה ה-73 הקשר בן ה-35 התקדם לעבר הרחבה ומסר שמאלה לפרנסיס אמוזו, שחתך למרכז ובעט לרשת, 1:1. שבע דקות חלפו והמהפך הושלם עם שער של ווסלי הוודט אחרי קרן, אלא שקלאב ברוז' לא ויתרה כל כך מהר. בדקה ה-85 האנס ונאקן השווה בנגיחה אחרי קרן וקבע את התוצאה הסופית.
אחרי התיקו, אנדרלכט רביעית עם יתרון של שתי נקודות בלבד על פני גנט, בעוד קלאב ברוז' רחוקה שש נקודות מהמוליכה, אוניון סט. גיליוס.