2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
(רויטרס)
למרות שמרבית משחקי המחזור ה-18 של הפרמייר ליג נדחו בעקבות מקרי קורונה שפקדו את המועדונים, עדיין חזינו הערב (ראשון) בהופעה מאכזבת של צ’לסי, שסיימה בתיקו מאופס עם וולבס, ובניצחון 0:4 מרשים של מנצ’סטר סיטי על ניוקאסל.

וולבס - צ’לסי 0:0

משהו מקרטע לאחרונה במכונה של תומאס טוכל. החבורה הלונדונית המשיכה לאבד גובה בקרב על הצמרת וכעת היא רחוקה שש נקודות מהפסגה, שם נמצאת מנצ’סטר סיטי. הכחולים לא הצליחו להרשים במשחק החוץ והתקשו לייצר מצבים משמעותיים נגד הזאבים. בזכות התוצאה, וולבס העלתה את מאזנה ל-25 נקודות בטבלת הפרמייר ליג.
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל מאוכזב
תומאס טוכל מאוכזב
תומאס טוכל מאוכזב
(רויטרס)

ניוקאסל – מנצ’סטר סיטי 4:0

החבורה של פפ גווארדיולה לא התקשתה כלל נגד המגפיז, כשמתחילת המשחק ועד סופו השליטה שלהם הייתה ברורה לעין. כבר בדקה החמישית של ההתמודדות רובן דיאס כבש את 0:1 של התכולים לאחר בישול נהדר של ז’ואאו קנסלו. הפורטוגלי לא הסתפק בבישול והכפיל את התוצאה בדקה ה-27 עם שער נפלא שהגיע ממסירה של ריאד מחרז. כמו המגן, גם מחרז חיפש את הרשת בעצמו ומצא אותה בדקה ה-63 של ההתמודדות, כשקבע 0:3 מרשים. מי שחתם את תוצאת המשחק היה ראחים סטרלינג, שבדקה ה-86 כבש את הרביעי של האורחת.
בזכות הניצחון, החבורה ממנצ’סטר העלתה את מאזנה ל-44 נקודות והיא נשארה בפסגה למחזור נוסף. ניוקאסל, לעומת זאת, ממשיכה להיראות רע והיא נמצאת בסכנת ירידה משמעותית, כשלזכותה עשר נקודות בלבד.