2 צפייה בגלריה
פלוריאן וירץ מאוכזב
פלוריאן וירץ מאוכזב
פלוריאן וירץ מאוכזב
(רויטרס)
לא ברור מה עובר על באייר לברקוזן. הקבוצה של ג'רארדו סאואנה פתחה את העונה בבונדסליגה בצורה נהדרת אך בתקופה האחרונה היא פשוט לא בכיוון עם ארבע הפסדים רצופים בכל המסגרות. הערב (ראשון) היא הפסידה 2:1 דרמטי לפרייבורג שעלתה על חשבונה למקום השלישי בטבלה. בנוסף, שטוטגרט המשיכה את העונה המזעזעת שעוברת עליה אחרי שספגה 1:0 דרמטי מקלן.

פרייבורג – לברקוזן 1:2

פרייבורג עלתה ליתרון בדקה ה-33 משער של וינצ'נזו גריפו בפנדל מדויק, אך רגע לפני הירידה להפסקה, צ'ארלס ארנגיס איזן עבור לברקוזן ל-1:1. יחד עם זאת, פרייבורג לא אמרה נואש והמילה האחרונה הייתה שלה עם שער ניצחון דרמטי של קווין שאדה בדקה ה-84. בכך פרייבורג חלפה על פני לברקוזן עם 29 נקודות במאזנה, אחת יותר מיריבתה. לברקוזן ירדה למקום הרביעי, כאשר שתי הקבוצות עדיין חזק במאבק על הטופ 4 והכרטיס שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
שחקני פרייבורג חוגגים
שחקני פרייבורג חוגגים
שחקני פרייבורג חוגגים
(רויטרס)

קלן – שטוטגרט 0:1

המארחת חיכתה עד לדקה ה-89, אז אנתוני מודסט כבש שער ניצחון דרמטי במיוחד והעלה את קלן למקום השמיני בבונדסליגה, עם 25 נקודות והיא רחוקה כעת שלוש נקודות בלבד מהטופ 4. מן העבר השני, האורחת המשיכה את העונה המזעזעת שלה כשהיא ממוקמת מתחת לקו האדום עם 17 נקודות באמתחתה.