4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
(איציק בלניצקי)
מדלגת בקלות לשמינית הגמר. אחרי שסיימה את הסיבוב הראשון במקום הראשון ללא הפסד, הפועל באר שבע המשיכה את המומנטום החיובי גם במפעל הגביע. החבורה של רוני לוי הביסה בהרכב משני 0:3 את בית"ר תל אביב/בת ים והעפילה ל-16 האחרונות בגביע המדינה עם ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות. במקביל, בבאר שבע הרוויחו כמה שחקנים כמו דור מיכה ורותם חטואל שבלטו בניצחון.
"צריך לדעת לעבור ועשינו את זה בצורה טובה בסך הכול", אמרו בבירת הנגב, "ראו שיש לנו סגל עמוק וחזק שבא לידי ביטוי. זה נותן הרבה נקודות טובות למחשבה. אפילו שמדובר ביריבה מהליגה הלאומית, הרווחנו כמה שחקנים שלקחו את ההזדמנות ויקבלו קצת ביטחון להמשך. בגביע צריך לעבור משחקים וראינו איך עפו בשבת שתי קבוצות ליגת העל על ידי קבוצות מהליגה הלאומית, עשינו הכנה טובה גם מנטלית וגם טקטית ועכשיו נתרכז בבית"ר ירושלים ביום רביעי".
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
(איציק בלניצקי)
מאמן הקבוצה, רוני לוי, בהחלט יכול להיות מרוצה ממספר שחקנים שקיבלו את ההזדמנות אמש. שגיב יחזקאל שאמנם החמיץ בשלומיאליות מצב קורץ במחצית הראשונה, אבל סיפק שני בישולים נהדרים מהאגף. רותם חטואל שלא זכה לדקות הרבה זמן, קיבל מחמאות על צמד השערים שכבש והראה שמגיעה לו ההזדמנות. "רותם הוכיח שמגיע לו יותר דקות משחק, בזמן שהוא לא שיחק הוא התנהג כמו גבר והסבלנות הזאת ראויה להערכה", אמרו בבאר שבע.
בקבוצה היו מרוצים בנוסף משער הבכורה של דור מיכה. הקשר שחרר הרבה לחץ והתרגש מאוד אחרי השער השני שלו במדים של הפועל באר שבע (הראשון היה במשחק החוץ נגד ארדה הבולגרית במוקדמות הקונפרנס ליג). "הכי שמחים בשביל מיכה", אמרו שחקנים בבאר שבע, "הוא היה צריך את השער הזה, הלוואי וזה ייתן לו ביטחון כדי שנראה את הכישרון של דור מיכה".
4 צפייה בגלריה
דור מיכה חוגג
דור מיכה חוגג
דור מיכה חוגג
(איציק בלניצקי)
מי שחזרו ל-11 מפציעה היו אור דדיה וחאתם עבד אלחמיד, שהציגו יכולת טובה מאוד. גם מריאנו בריירו חזר להרכב לאחר היעדרות בגלל חמישה כרטיסים צהובים, ולראשונה לבש את סרט הקפטן. בבאר שבע היו מרוצים בנוסף מדוידה פטרוצ'י שמעמדו פחת בתקופה האחרונה, אבל נכנס במחצית ובסך הכול רשם הופעה טובה.
בקבוצה מהנגב מעודדים מכך שהשוער, אריאל הרוש, חזר לכשירות מלאה ואחרי חודשיים שב לסגל הקבוצה. הרוש ישולב תוך כדי תנועה בכוונה להחזיר אותו לעניינים. דנילו אספריה, מיגל ויטור, רמזי ספורי וניקיטה רוקאביצה קיבלו מנוחה מלאה והם צפויים לחזור להרכב במשחק הקרוב מחרתיים נגד בית"ר ירושלים, כשאחת ההתלבטויות העיקריות של רוני לוי תהיה לגבי שלישיית הבלמים מתוך הארבעה: ויטור, אלחמיד, אבו עביד וטיבי.
4 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
(חגי מיכאלי)
בעניין אחר, למרות שכל השחקנים ואנשי הצוות יצאו שליליים בבדיקות הקורונה שנערכו במועדון לאחר שהתברר כי הלדר לופס נדבק בקורונה, בבאר שבע ימשיכו בקו הזהירות כדי למנוע הידבקות נוספת. המאמן רוני לוי שהיה קיים חשש גדול שנדבק לאור העובדה שסבל מחום גבוה, חש היום שיפור במצבו ובכל זאת שלא היה בקו הבריאות, הגיע להדריך את קבוצתו.