1 צפייה בגלריה
דאמר דרוזן
דאמר דרוזן
דאמר דרוזן
(רויטרס)
התפרצות מגפת הקורונה ממשיכה להעסיק את ה-NBA, אחת הקבוצות שסבלה מכך יותר מכל היא שיקגו בולס בה מרבית הסגל נדבק. הלילה (בין ראשון לשני) דאמר דרוזן, שנעדר בשבועיים האחרונים בעקבות הידבקות בנגיף, שב לשחק, צלף 38 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון גדול 110:115 על לוס אנג’לס לייקרס למרות הסגל החסר.
מאמנו של דרוזן, בילי דונובן, שיבח את ההופעה של הכוכב: “זה היה יוצא מן הכלל מה שהוא עשה אחרי שהוא נעדר, הפסיד משחקים והיה לו רק יומיים להתכונן מחדש”. מאמן הבולס דיבר גם על ההתמודדות של שחקניו עם התפרצות הקורונה בקבוצה: “השחקנים מאוד מתוסכלים ממה שקורה. אנחנו חייבים לנהל ולשלוט על הכעס והתסכול שלהם ולוודא שזה לא יפגע בנו. זו הסיטואציה, אין לנו הרבה מה לעשות בעניין”.
בנושא אחר, בעקבות העלייה במקרי התחלואה בקרב הקבוצות, הליגה ביחד עם ארגון השחקנים החליטה כי קבוצות יכולו להחתים שחקן מחליף לכל שחקן שנכנס לפרוטוקול קורונה מבלי שזה ייכלל בתקרת השכר הקבוצתית. החוק ייכנס לתוקף באופן מידי עד ה-19 בינואר, שם יקבלו החלטות להמשך העונה. על פי ההסכם, הליגה תחייב מעתה את הקבוצות להחתים שחקנים במקרה שקורונה פורצת בסגל. על כל שני מקרים יצטרכו הקבוצות להחתים שחקן אחד, על שלושה מקרים יוחתמו שניים, ועל ארבעה מקרים יוחתמו שלושה שחקנים במקום.