2 צפייה בגלריה
דין דוד ועומר אצילי חוגגים
דין דוד ועומר אצילי חוגגים
דין דוד ועומר אצילי חוגגים
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תנסה הערב (שלישי, 20:15) לטפס באופן זמני למקום הראשון בליגת העל, וזה יקרה אם תנצח את הפועל חדרה. הירוקים, שניצחו בחמשת משחקי הליגה האחרונים, ירצו להמשיך במומנטום הנהדר בו נמצאת הקבוצה.
הרכב מכבי חיפה: ג’וש כהן, חוסה רודריגס, בוגדן פלאניץ’, שון גולדברג, רז מאיר, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ’ירון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה ודין דוד.
הרכב חדרה: רובי לבקוביץ’, דיאא לבאבידי, וויסאם רבאח, ג’ונתן סיסה, עידו לוי, איבליו מרקוב, תמיר גלזר, מנשה זלקה, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ’נקו ושובל גוזלן.
בשל משטח הדשא הבוצי הצפוי והרוחות החזקות, בקבוצה מבינים שעליהם להיערך למשחק שונה בתכלית ממה שהיה עד כה: "אנחנו לא מחפשים תירוצים, אבל זאת תהיה מלחמה במזג אוויר שלא הורגלנו אליו עד כה ובמגרש בוצי במיוחד. אנחנו חייבים להיערך בהתאם ולבוא מוכנים למשחק שונה. הצגה של כדורגל לא תהיה, ולכן חשוב שנדע לקחת את הנקודות למרות מזג האוויר", אמרו בחיפה.
2 צפייה בגלריה
"לא נתנצל שאנחנו כובשים שלושה שערים במשחק חוץ". בכר
"לא נתנצל שאנחנו כובשים שלושה שערים במשחק חוץ". בכר
"לא נתנצל שאנחנו כובשים שלושה שערים במשחק חוץ". בכר
(עמרי שטיין)
בכר דיבר לקראת המשחק: “אנחנו משחקים נגד קבוצה שנמצאת בצמרת, שלא סתם נמצאת שם, קבוצה שלא ניצחנו בסיבוב הראשון ולא היינו רחוקים מלהפסיד שם. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום גם מהליגה גם מהגביע. בגביע שיחקנו טוב, למרות שכבשנו רק בדקות הסיום, אבל יכולנו לעשו את זה הרבה לפני, ייצרנו המון מצבים וזה מה שאני רוצה לראות”.
שון גולדברג התייחס ליכולת של חבריו ולחדר ההלבשה: “יש כאן חבורה מלוכדת מאוד. אנחנו חברים לפני שאנחנו שחקנים על המגרש והתלכיד הזה יוצר משהו שכולם טובים וכולם יכולים לעשות את העבודה על הצד ביותר. אני מאוד שמח על זה שאנחנו נראים טוב גם בפן האישי וגם בפן הקבוצתי”.
בכל מה שנוגע לחלון העברות בינואר, בכר מעדיף לא לעסוק עד אשר יעבור את התקופה הקרובה בליגה ואז יתקבלו החלטות: "יש עוד זמן לחלון העברות וכל דבר בזמנו. הכול כל כך נזיל שאין לדעת מי יעזוב עכשיו ומי יגיע", ציינו בקבוצה.