2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל נוף הגליל
שחקני הפועל נוף הגליל
שחקני הפועל נוף הגליל
(שחר גרוס)
הפועל נוף הגליל יצאה לבית מלון בירושלים על מנת להיערך לקראת משחק הליגה החשוב הערב (שלישי, 19:00) בטדי מול הפועל ירושלים. בקבוצה העדיפו לצאת מבעוד מועד לירושלים בעיקר בשל מזג האוויר הסוער הצפוי. אחרי ההדחה מול מכבי פ"ת בגביע, בנוף הגליל יכולים מעתה להתרכז רק במאבקי ההישרדות בליגה ולנסות להתחיל ברגל ימין את הסיבוב השני.
מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, אמר לקראת המשחק: "גמרנו את שלושת המשחקים הקשים מול האריות של הליגה, וכעת אנחנו צריכים להתחיל לאסוף נקודות אם אנחנו רוצים להישאר בליגה. הליגה מאד שוויונית ואנחנו משוכנעים שיש ביכולתנו לעשות את מה שמצפים מאיתנו בכדי להישאר".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל נוף הגליל מאוכזבים
שחקני הפועל נוף הגליל מאוכזבים
שחקני הפועל נוף הגליל מאוכזבים
(עמרי שטיין)
במישור המקצועי נראה שירון הוכנבוים ימשיך במערך של שלושה בלמים. ירין פרץ, שחזר רק לאחרונה מפציעה, חולה ולא יעמוד לרשותו של המאמן. אלי בלילתי, המגן השמאלי היחידי בסגל, ימשיך להיעדר והערכה שיחזור לעניינים רק בעוד שלושה שבועות. בנוף הגליל מכוונים לינואר ומלבד קשר יחפשו לצרף מגן שמאלי נוסף.
הרכב המושער: סטפן מרינוביץ', טימוטי מוזי, יבגני ברקמן, דויד אקווה, דולב אזולאי, ויקי כחלון, פדרו פטארצי, רועי שוקרני, אלעד שחף (דניאל סולומון), סתיו נחמני וקאוון פרייטר.