2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(ראובן שוורץ)
אחרי ה-1:6 על מ.ס טירה בגביע המדינה והעלייה לשמינית הגמר, הפועל חדרה ניצבת בפני משוכה אחרת לגמרי, אולי הקשה בליגה, כאשר תתארח הערב (שלישי, 20:30) באצטדיון סמי עופר אצל מכבי חיפה. החדרתים יפתחו סיבוב חדש ויקוו לשחזר את הקודם וזה מתחיל במפגש נגד האלופה מולה השיגו 0:0 במחזור הראשון של העונה.
למרות לוח הזמנים הצפוף, בחדרה דרוכים אחרי שחילקו את הכוחות בגביע ונתנו לצעירים לשחק במחצית השנייה. בפן המקצועי לרשותו של מנחם קורצקי יעמוד סגל מלא למעט עומר דנינו, אביאל בן חמו ומוחמד גדיר שימשיכו להיעדר. מי שיחזרו ל-11 הם הבלם עידו לוי והמגן דיא לבאבידי שזכו למנוחה בגביע, כאשר גם איבליו מרקוב חזר לכשירות והוא עתיד לפתוח בעמדת המגן השמאלי.
קורצקי צפוי לחזור למערך שלושת הבלמים ומי שעשוי לאבד את מקומו הוא עומר פדידה. ההתבלטות הגדולה היא בקישור בין מנשה זלקה למוחמד אוסמן שחזר גם כן לעניינים, בעוד שובל גוזלן, שכבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, ימשיך בחוד ההתקפה.
2 צפייה בגלריה
שובל גוזלן חוגג
שובל גוזלן חוגג
שובל גוזלן חוגג
(שחר גרוס)
בחדרה מקווים שהחגיגה בגביע תחדיר ביטחון לשחקנים במפגש מול ההתקפה הטובה ביותר בליגה. "הסיבוב השני הוא תמיד הרבה יותר קשה ולחוץ, קבוצות מכירות אחת את השנייה וכבר יש חשיבות אחרת לכל תוצאה. נבוא להילחם כמו שעשינו במחזור הראשון ומאמינים שאפשר להפתיע", סיפרו במועדון. כרטיס למשחק עבור אוהדי חדרה עומד על 60 ש"ח כמחיר אחיד.
"זה הכי קשה שיש", אמר קורצקי לקראת המשחק. "יודעים שמכבי חיפה נמצאת בכושר הכי טוב מבחינה התקפית ויציבות כך שמצפה לנו משחק קשה. ננסה להכתיב את הקצב הנכון מבחינתנו, נבוא הכי מוכנים שאפשר כדי לנסות להפתיע. הגביע? כל משחק כזה יכול להשפיע לטובה, זה נותן ביטחון לשחקנים ולמועדון. מאוד שמחים שעברנו שלב אבל הפנים למכבי חיפה ומצפה משחק קשה. מזג האוויר הסוער? האצטדיונים היום ברמה מאוד גבוהה כך שזה לא ישפיע".
הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, וויסאם רבאח, איבליו מרקוב, תמיר גלזר, מנשה זלקה (מוחמד אוסמן), מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.