3 צפייה בגלריה
עומר אצילי מול לירן רוטמן. ניפגש בשמינית
עומר אצילי מול לירן רוטמן. ניפגש בשמינית
עומר אצילי מול לירן רוטמן. ניפגש בשמינית
(עמרי שטיין)
הגרלת שמינית גמר גביע המדינה היום (שני) זימנה מפגש מרתק בשמינית הגמר בין בית”ר ירושלים למכבי חיפה בסמי עופר. כמו כן, מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב, תצפין לקריית שמונה, והפועל באר שבע תפגוש את מכבי נתניה לקרב מסקרן. לאחר ההגרלה, נציגי הקבוצות הגיבו.
עוזר המאמן של מכבי חיפה, גיא צרפתי, התייחס להגרלה בה נכח: “המשחקים בין מכבי חיפה לבית”ר ירושלים בכל מסגרת ובכל שלב של העונה הם משחקים גדולים עם קהל רב והרבה היסטוריה, וכשאתה פוגש יריבה כזאת במשחק גביע אז כמובן שכל הזיכרונות והרגשות צפים. זה יהיה משחק קשה וגדול בסמי עופר”.
מני סויסה ממכבי שעריים הגיב: “קיבלנו הגרלה קשה ומאתגרת. האמת שכבר מההתחלה נפלנו עם הגרלות קשות מול קבוצות מהליגה הלאומית. בני יהודה קבוצה הרבה יותר חזקה מהיריבות שקיבלנו עד עכשיו, כי זו קבוצה שמיועדת לעלות לליגת העל בעיניי, אבל בגביע יש הפתעות ואני מקווה שהשחקנים והאוהדים שלנו ימשיכו ליהנות מהחוויה הזאת שנקראת גביע המדינה”.
כפיר אדרי, מנכ”ל בני יהודה, אמר על המשחק אליו קבוצתו הוגרלה: “אין הגרלה קלה בגביע. רואים את זה. בכל סיבוב יש קבוצה שהיא הסינדרלה וצריכים לשמור שלא נייצר סינדרלה לסיבוב הבא בטעות. אני בטוח שנהיה מוכנים ודרוכים למשחק הזה”.
3 צפייה בגלריה
כפיר אדרי
כפיר אדרי
כפיר אדרי
(חגי מיכאלי)
עדי גופדה ממכבי נתניה הוסיף: “הגרלה שקיבלנו היא קשה מאוד, באר שבע קבוצה חזקה וזה שהמשחק בבית קצת ממתיק את הגלולה. נעשה הכל כדי לעבור לשלב הבא. מי שרוצה להגיע לגמר צריך לעבור את כל השלבים ואת כל הקבוצות שעומדות מולו, גם אם הן חזקות ביותר”.
עוזר מאמן הפועל באר שבע, אריק בנאדו, שנכח בהגרלה, הוסיף: “מכבי נתנה קבוצה טובה וביתית, שעשתה לנו חיים קשים גם בליגה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו רוצים לעשות דרך יפה בגביע ואם רוצים ללכת עד הסוף אז צריך להתמודד גם במשחקים הכי במשחקים קשים שיש”.
3 צפייה בגלריה
אריק בנאדו
אריק בנאדו
אריק בנאדו
(עמית מצפה)
אבו שלמה מאום אל פאחם אמר על כך שהוגרל מול הפועל חיפה: “זה יהיה לשמחתי משחק ביתי, אבל זה לא משחק קל בכלל. הפועל חיפה קבוצה חזקה מאוד בליגת העל. אני מקווה שנעבור את השלב הזה, נעשה היסטוריה ונגיע לרבע הגמר עם כל הקושי”.