בעקבות המשחק הנפלא של גאבי מול אלצ’ה, במהלכו כבש ובישל, ובאופן כללי היכולת הטובה שהוא מפגין העונה, בברצלונה יאיצו את הניסיונות על מנת להאריך את החוזה שלו בהקדם. ההסכם החדש של הנער בן ה-17 עם הקטלונים יהיה לחמש שנים, עם משכורת שתגדל מדי שנה. כמו כן, סעיף השחרור שעומד כרגע על 50 מיליון אירו, יהיה גבוה יותר.
המשא ומתן בין נציגיו של הספרדי לברצלונה נמשך כבר מספר שבועות. כרגע, המשכורת שלו אצל הקטלונים עומדת על 100,000 אירו לעונה “בלבד”, כאשר ברגע שיאריך את חוזהו יקבל מענק בגובה של בין מיליון וחצי לשני מיליון אירו. מחזיקת הגביע הספרדי מקווה לסגור בהקדם האפשרי עם היהלום שפרץ העונה.
ברצלונה הייתה רוצה לראות בקבוצה גם את פראן טורס ממנצ’סטר סיטי. העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו דיווח שהשחקן סיכם את תנאיו בקבוצה של צ’אבי, אבל נושא המעבר עדיין לא סוכם עם אלופת אנגליה, שדורשת 60 מיליון אירו לעומת ה-50 שבארסה מציעה. אם המעבר לא ייצא אל הפועל, הקטלונים שוקלים כתוכנית ב’ את צירופו של חכים זייש מצ’לסי.
בתוך כך, בברצלונה נערכים למשחק הקשה מול סביליה מחר (שלישי, 22:30) במחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית. הקטלונים, ששרדו כאמור מותחן מול אלצ’ה, מקווים לחבר ניצחון שני רצוף כשהפעם היריבה הקשה מהמקום השני בטבלה מחכה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
צ’אבי אמר לקראת המשחק: “נפגוש יריבה שנראית טוב מאוד. כולם מסתכלים לחו”ל לעבר באיירן מינכן, אבל צריך לראות איך עובדים בסביליה. יולן לופטגי אחד המאמנים הטובים ביותר כיום, מונצ’י עושה עבודה טובה. אלו שלוש נקודות שיכולות לתת לנו הרבה מורל. היו דברים בקבוצה שהפתיעו אותי, אבל עכשיו זה התפקיד שלי לשנות אותם”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
על גאבי אמר: “אנחנו צריכים לפעול עכשיו כדי להבטיח את עתידו. הוא אחד משחקני העתיד של המועדון וכמובן שנעשה מה שצריך כדי לגרום לכך לקרות כי אסור לאבד אותו. ניקו? הוא שחקן נהדר שיכול לשחק בכמה עמדות. הוא כדורגלן מודרני ו-ווינר. גם הוא שחקן ששייך לעתיד של ברצלונה”.