3 צפייה בגלריה
אילאש מוריבה
אילאש מוריבה
אילאש מוריבה
(רויטרס)
למרות שעזב את ברצלונה בצורה לא נעימה, בלשון המעטה, עם ריב מתוקשר מול רונאלד קומאן והנשיא ז’ואן לאפורטה, אילאייש מוריבה, שעבר ללייפציג, רוצה על פי הדיווחים האחרונים בספרד לחזור לקטלוניה. לפי הפרסום, הקשר הצעיר בדק מול בארסה את האפשרות לשוב.
כזכור, אילאייש, שלא נספר בלייפציג ומאוכזב ממעמדו, עזב את בארסה כשלא היה מוכן לחדש חוזה בשכר מופחת, במה שגרר ביקורות רבות בקרב האוהדים לעבר השחקן. לאפורטה תקף את השחקן בזמנו כשאמר: “ההתנהגות שלו מבישה ואם הוא לא מקבל את התנאים שלנו, הוא רשאי לעזוב”.
במקביל, בספרד מספרים כי באיירן מינכן מעוניינת לצרף אליה את סרג’יניו דסט. המגן האמריקאי שהוסט בבארסה לשחקן כנף בחלק מהמשחקים, מעורר התעניינות גדולה בקבוצה הבווארית שעשויה לבצע פנייה רשמית לבארסה.
3 צפייה בגלריה
סרג'יניו דסט וחוסה גאיה
סרג'יניו דסט וחוסה גאיה
סרג'יניו דסט וחוסה גאיה
(רויטרס)
בתוך כך, ברצלונה רוצה לצרף את אדינסון קבאני כאחד משני שחקני הרכש שהמועדון עומל על הבאתם לקראת ינואר (יחד עם פראן טורס), אך העסקה שסוכמה בין השחקן לקבוצה עדיין לא קיבלה אישור מול מנצ’סטר יונייטד. בספורט הספרדי טוענים כעת כי לקטלונים יש סיבות שדווקא עלולות להרחיק את האורוגוואי.
בארסה תצרף אותו בשני תנאים. הראשון: היא תבקש מיונייטד לקבל אותו בחינם כבר בינואר (מסיים חוזה בתום העונה כך שיוכל להגיע בחינם בקיץ), על מנת שלא לשלם סכום נוסף כדמי העברה, אבל ליהנות מהשחקן כבר מעתה. מבחינתה של יונייטד, הדבר תלוי האם אנתוני מרסיאל יעזוב בחודש הבא או לא כדי לא להישאר עם מצוקה בחלק הקדמי. השדים האדומים מקווים למכור את הצרפתי לניוקאסל עבור כ-30 מיליון אירו, ואם יעשו זאת, הדבר יקשה על הגעתו של קבאני לספרד.
3 צפייה בגלריה
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
(רויטרס)
בארסה גם מודעת להיסטוריית הפציעות של קבאני ולא רוצה לקחת סיכונים. לכן, התנאי השני של המועדון היא שהשחקן עצמו יבצע שורה של בדיקות על מנת לאבחן באופן המדויק ביותר שהוא כשיר לשחק והפציעה בגיד, ממנה הוא סובל לאחרונה, מאחוריו. בספורט טוענים שברצלונה מתעקשת לקבל ערבויות פיזיות מלאות לגבי השחקן.