1 צפייה בגלריה
כך סטף קרי הגיע למשחק
כך סטף קרי הגיע למשחק
כך סטף קרי הגיע למשחק
(גולדן סטייט, רויטרס)
אחרי ששבר את שיא השלשות של ה-NBA, סטף קרי חגג אותו לפנות בוקר (שלישי) עם אוהדי גולדן סטייט. למשחק הראשון שלו מאז ציון הדרך המרשים, כוכב הווריירס הגיע עם ז'קט שחור שעליו היה כתוב: "הגדול בכל הזמנים", "שיאן השלשות" והמספר 2974 - כמות השלשות בדרך לשיא. ברבע הראשון קרי קיבל סטנדינג אוביישן מהקהל, הודה לו ואז קלע 30 נקודות בניצחון 98:113 על סקרמנטו.
15 מהנקודות של קרי הגיעו רק ברבע האחרון שבו גולדן סטייט ניצחה 19:29 אחרי שהייתה ביתרון 79:84. "מעט מאוד שחקנים יכולים לשנות ככה משחק", אמר סטיב קר, "צריך ביטחון עילאי בשביל לעשות משהו כזה. הרבע הרביעי שלו היה פנטסטי". אגב, אחרי 4 מ-12 מחוץ לקשת, קרי עומד על 2,982 שלשות בקריירה וציון הדרך הבא שלו יהיה 3,000 שלשות כשהשאלה היחידה היא רק מתי זה יקרה.
ג'ה מוראנט שחזר אחרי היעדרות של 12 משחקים, קלע 16 נקודות והוסיף 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים בהפסד הביתי של ממפיס 102:99 לאוקלהומה סיטי. בלעדיו הגריזליז היו על מאזן 2:10, ובמשחק החזרה שלו שמע הגארד מאוהדים שהוא לא צריך לשחק. הוא אמר על כך: "זה מתסכל. בדרך כלל כשמישהו אומר לי משהו שלילי זה נותן לי מוטיבציה, אבל הפעם ההערות של האוהדים כאבו לי. אני אעשה מה שאני תמיד עושה וזה להתגבר על זה. אני כבר מחכה למשחק הבא".
בבוסטון ג'ואל אמביד קלע 41 נקודות (17 ברבע האחרון) והוביל את פילדלפיה ל-103:108 על הסלטיקס. מי שנהנה במיוחד מהמופע הוא הרוקי מיילס פאוול, שכבר היה בדאלאס בדרך למשחק בליגת הפיתוח כשהסוכן שלו צלצל אליו והודיע לו שהוא מצטרף לסגל של הסיקסרס כממלא מקום בשל היעדרויות כתוצאה מהקורונה. יומיים אחרי זה הוא כבר ערך בכורה ב-NBA ועלה מהספסל כדי לקלוע 8 נקודות.
"72 השעות האחרונות היו הגשמת חלום", הוא אמר, "בדיוק ראיתי את אמביד עולה על הפרקט וקולע 41 נקודות עם 10 ריבאונדים. עבורי, להיות רוקי בליגה הזאת ולראות הופעה כזו זה משהו שאני לעולם לא אשכח".