3 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
(רפי בן חקון)
עם מחזור הגביע מאחוריה וסיבוב חדש של הליגה שעומד בפתח, תצא מחר (רביעי, 20:30) בית״ר ירושלים לדרום ותפגוש את הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. רגע לפני המפגש המרתק, סיכמה היום הקבוצה את ההכנות שלה בבית וגן במזג אויר קריר במיוחד.
"אנחנו נלחמים על האוכל שלנו, על הלחם, הקשה, ובאר שבע על הקצפת", אמר מאמן הקבוצה יוסי מזרחי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו כדי לצמצם את כל הפערים האלה, צריכים לבוא מוכנים גם טקטית, אבל יותר מכל לשים את הלב והנשמה על המגרש.
מזרחי המשיך: “אני לא רוצה לחוות דעה כל כך מוקדם על הקבוצה שלי, אבל אני רואה את הסטטיסטיקה של המשחקים ששיחקנו, ואני רואה את כל הבעיות של הקבוצה דרכה. דיברתי על זה היום עם השחקנים, ושחקנים צריכים ללמוד לשפר את כל הפרמטרים האלה כדי להיות קבוצה טובה".
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רפי בן חקון)
על הקהל הוסיף: "הקהל של בית"ר מימים ימימה היתה לו השפעה גדולה מאוד על הקבוצה, החוכמה שלנו היא להביא את הקהל אלינו ולא נגדנו, וכדי לעשות את זה צריך לשחק כדורגל טוב. כשהקהל שלנו רואה את השחקנים משחקים טוב, נלחמים, ולא מוותרים על אף כדור תאמין לי שהוא תמיד יילך איתנו גם עם נרד ליגה".
המגן רועי הרמן התייחס ליריבה ולתקופה האחרונה ואמר: "אנחנו הולכים למשחק חוץ נגד מוליכת הטבלה, והם משחקים מעולה בתקופה האחרונה, אנחנו הולכים למשחק לא פשוט, ואנחנו נעשה את המיטב וננסה להשיג שלוש נקודות. שיחקנו עכשיו נגד הקבוצות הגדולות, נגד מוליכות הטבלה, משחקים לא פשוטים בבית ובחוץ, ואנחנו צריכים לקחת את הדקות הטובות שהיו לנו נגד מכבי תל אביב ואת המחצית השנייה נגד מכבי חיפה וצריכים להמשיך ולהשתמש בזה יותר".
3 צפייה בגלריה
רועי הרמן
רועי הרמן
רועי הרמן
(עמרי שטיין)
על ההגעה שלו לבית"ר: "כיף גדול להיות במועדון הזה, עד שאתה לא בפנים, אתה לא מבין את העוצמות ואת הגודל של המועדון הזה. הקהל והחברים לקבוצה קיבלו אותי כמו שצריך, ואני שמח לתת הכל למען המועדון הזה. ברגע שהקהל איתנו, הוא הכי סוחף שיש, לא מבינים כמה הוא חשוב לנו. כשהוא דוחף זה לפחות עוד 10-15 נקודות בעונה, רואים את זה במשחקים שהוא נמצא ותמך אנחנו נראים יותר טוב. אנחנו צריכים להגיע כל משחק, לתת את כל כולנו, אנחנו צריכים את הקהל איתנו, ולקחת נקודות כמו ברגעים שהפסדנו בתוספת הזמן מחוסר ריכוז. גם אם זה במשחק פחות טוב".