4 צפייה בגלריה
קרסטאיץ' משוחח עם עדן שמיר
קרסטאיץ' משוחח עם עדן שמיר
קרסטאיץ' משוחח עם עדן שמיר
(חגי מיכאלי)
אחרי שערך את הבכורה שלו על הקווים כמאמן מכבי ת”א ב-0:4 הקליל על הפועל מרמורק בסיבוב ח’ של גביע המדינה, הערב (רביעי, 20:00), מלאדן קרסטאיץ’ יעמוד במבחנו המשמעותי הראשון כמאמן הצהובים במשחק הבית הלא פשוט מול בני סכנין.
חוץ מדן ביטון, כל השחקנים שהחמיצו את מרמורק בשל מחלה, חזרו להתאמן על הדשא הערב – טל בן חיים, אופיר דוידזאדה (בספסל), אנריק סבוריט, עידו שחר ושרן ייני, שערך אימון חלקי (מחוץ לסגל). עדן שמיר ומתן חוזז קיבלו את הקרדיט בהרכב.
הרכב מכבי ת”א: דניאל פרץ, אנדרה ז’ראלדש, לואיס הרננדס, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, עדן שמיר, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, ברנדלי קוואס, מתן חוזז וסטיפה פריצה.
הרכב סכנין: גד עמוס, אנטה פוליץ’, עבדאללה ג’אבר, איהאב גנאים, מארון גנטוס, מרואן קבהא, בירם כיאל, מופלח שלאעטה, איברהימה קונטה, מוטי ברשצקי וגיא מלמד.
4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(חגי מיכאלי)
קרסטאיץ’ דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות: "אנחנו חוזרים לליגה אחרי הגביע, מחכה לנו משחק חשוב מאוד. יש לנו עכשיו מספר שבועות בהם נהיה חופשיים ממשחקי הגביע ונוכל להתרכז בליגה, זה משחק חשוב מאוד עבורנו".
על המפגש עם סכנין הוסיף: "הם ניצחו במשחק הקודם, אנחנו מכבדים אותם אבל אנחנו מכבי, כל משחק ולא רק במשחק מחר נרצה לנצח וזו המטרה שלנו", אמר המאמן, "משחק הגביע כבר מזמן מאחורינו, אנחנו כבר מתמקדים במשחק הבא. זה הולך להיות קשה, אנחנו מרוכזים במשחק הזה וננסה להראות שהתוצאה במשחק הגביע לא הייתה מקרית. ננסה להשתפר, לא היה לנו הרבה זמן, היו לנו מספר אימונים אבל ננסה להשתפר עוד".
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם גררו
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם גררו
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם גררו
(חגי מיכאלי)
על ההתרשמות מהסגל עד כה: "יש לנו סגל טוב, היו לנו קצת פציעות ורצינו לתת מנוחה לחלק מהשחקנים. זו הייתה עוד סיבה למה שינינו חלק מההרכב במשחק הגביע, לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו הרבה דקות ולראות אותם. יש לנו סגל טוב וננסה לשפר את המשחק שלנו. אין ספק שבכל משחק ננסה לנצח, אנחנו מכבי, אנחנו מועדון גדול בליגה, אז בכל משחק אנחנו צריכים לנצח".
לסיום התייחס קרסטאיץ' גם לחשיבות של הקהל הביתי בבלומפילד: "אנחנו נלהבים לראות את האוהדים באצטדיון, זה שם עלינו עוד אחריות להציג משחק טוב ואיכותי לפני האוהדים”.
גם בלם הקבוצה, עידן נחמיאס, דיבר לקראת ההתמודדות: “זה סיבוב חדש, ברור שאנחנו צריכים לעשות סיבוב הרבה יותר טוב מהסיבוב הראשון ואנחנו מתכננים לפתוח חזק. סכנין קבוצה מצוינת וראו את זה בגל התוצאות שהם עשו, אנחנו מתכוננים ליריבה מאוד קשה".
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם עידן נחמיאס
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם עידן נחמיאס
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם עידן נחמיאס
(חגי מיכאלי)
על ההכנות בתנאי מזג אוויר לא פשוטים: "כן, לא פשוט להתאמן במזג אוויר כזה, מעבר לגשם זה גם סופות ורוחות אבל אנחנו עושים מה שצריך. מתכוננים איך שאפשר ועושים את המקסימום".
על השער שלו במשחק האחרון מול הפועל מרמורק: "לכבוש זה אחד הדברים הכי כיפיים שיש לכדורגלן, אבל גם לא ספגנו במשחק האחרון. היריבה היתה פחות איכותית אבל זו התחלה של משהו ואנחנו רוצים לשמור על זה גם במשחק הקרוב".
על השפעת המאמן החדש מלאדן קרסטאיץ': "זה שיש שינוי, גם אם הוא לא הספיק להיות איתנו יותר מדי, אז כולם במוטיבציה מלאה. אני בטוח שכולם יעלו ויהיו בטירוף כמו שאנחנו צריכים להיות גם אם לא היה שינוי מאמנים. תמיד שינוי מאמן מביא איתו אפקט חיובי לקבוצה נקווה למנף את זה”.