2 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
(רויטרס)
בשקט בשקט, ההתאוששות של יובנטוס נמשכת. הערב (שלישי) הגברת הזקנה שוב לא הרשימה, אך השאירה את הנקודות בביתה עם 0:2 קשה על קליארי ובכך סגרה סיבוב עם ניצחון נוסף, השני שלה ברציפות והרביעי בסך הכל בחמשת המשחקים האחרונים, כשהיא מנצלת את המעידה של אטאלנטה שסיימה ב-0:0 עם גנואה ומצמקת את הפער מהמקום הרביעי בטבלה.
זה לא היה משחק מרשים של יובה, בלשון המעטה. במחצית הראשונה היא אמנם שלטה, אך בשנייה אפשרה לקליארי, מהמקום הלפני אחרון בטבלה, להגיע למספר מצבים אדירים להשוות וניצלה בזכות יכולת נהדרת של וויצ’ך שצ’סני בין הקורות.
מי שהמשיך לספק את הסחורה הוא פדריקו ברנרדסקי, שרשם בישול שני ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים, כשהפעם מי שנהנה מה”תבשיל” של הקשר היה מויסה קין שכבש בדקה ה-40. בדקה ה-82 ברנרדסקי סגר עניין כשכבש את שערו הראשון העונה והראשון מאז יולי 2020.
2 צפייה בגלריה
מויסה קין חוגג
מויסה קין חוגג
מויסה קין חוגג
(רויטרס)
בכך, יובנטוס, שהעלתה את מאזנה ל-34 נקודות, רחוקה רק ארבע נקודות בלבד מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, בו מחזיקה אטאלנטה, שהמשיכה בכושר הרע שלה ואחרי ה-4:1 הביתי הכואב לרומא, סיימה ב-0:0 מאכזב עם גנואה של אנדריי שבצ’נקו, שמצידו עצר כדור שלג של ארבעה הפסדים ברציפות.