4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
(ראובן שוורץ)
הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שלישי) במכבי נתניה לאחר הניצחון 0:1 על הפועל חיפה, שקטע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. היהלומים סימנו את המשחק כפרשת דרכים שתקבע האם הקבוצה תסתבך בתחתית או תפזול לכיוון הפלייאוף העליון, ולפחות לפי התוצאה, נראה כי היהלומים יכולים לנשום מעט אוויר.
"אפשר להגיד שזה הניצחון הכי חשוב שלנו עד כה העונה", אמרו בקבוצה בסיום, כאשר שחקני נתניה חגגו רבות בחדר ההלבשה. "עם הניצחון של הפועל ירושלים, עוד היינו מסתבכים בתחתית, ועכשיו אנחנו יכולים טיפה לחשוב גבוה יותר בטבלה".
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
(חגי מיכאלי)
לצד שמחת הניצחון, בנתניה שוב מתוסכלים מהעובדה שספגו את הכרטיס האדום השישי העונה במשחק ביתי. הפעם היה זה המגן השמאלי, זלאטן שחוביץ', שנכנס כמחליף. בנתניה כבר החליטו לאחר מקרה פארפה גויאגון כי כל כרטיס מיותר יגרור העמדה לדין וקנס, כשאמש אחד מהצהובים של הסרבי היה בגין בעיטה מיותרת בכדור. לפיכך, במועדון החליטו כי המגן יעמוד לדין משמעתי וצפוי לספוג קנס כבד, כאשר גם בני לם הבהיר זאת נחרצות במסיבת העיתונאים לאחר המשחק.
הבשורות הטובות לקראת המשחק מול נוף הגליל מגיעות מכיוונו של אביב אברהם, שהחלים כמעט לחלוטין מהמתיחה בשריר האחורי זכר למשחק הגביע מול הפועל פתח תקווה ביום חמישי, והוא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן בשבת. גם פארפה גויאגון סיים לרצות את עונש ההרחקה שספג בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ויחזור לסגל. מי שיצא מאוכזב בסיום הוא חן עזרא, שלאחרונה חל פיחות בדקות המשחק שלו ואמש הוא לא ראה אפילו דקת משחק.
4 צפייה בגלריה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
(שחר גרוס)
קומץ אוהדי נתניה שר במהלך המשחק לאקס הקבוצה, ערן לוי, וקרא להחזרתו, כאשר רבים אחרים הגיבו בקריאות בוז. "לא דיברנו על זה", התייחס לנושא לם במסיבת העיתונאים. "כולנו אוהבים את ערן, אבל יותר מזה אני לא יכול להגיד.
“אני מזדהה עם הקבוצה ורציתי ככה להראות לאוהדים את זה. הספר שלי קצת הלך איתי רחוק מדי, אבל זרמתי איתו ויצא ציור יפה", התייחס כובש שער הניצחון, יניב מזרחי, לתספורת המיוחדת והחדשה שעל ראשו.
4 צפייה בגלריה
יניב מזרחי חוגג
יניב מזרחי חוגג
יניב מזרחי חוגג
(חגי מיכאלי)
על השתלבותו בליגת העל אמר: "אני סותם את האוזניים בכיוון של מי שלא נותן לי סיכוי בליגת העל כי באתי מהליגה הלאומית. זה לא משהו שאני מתעסק בו. אני מתעסק בעשייה ורואה את השיפור האישי שלי מאימון לאימון וממשחק למשחק. אני יודע שאני מתאים לרמות האלה ואני מוכיח את זה כל שבוע על המגרש. אני מצפה להמשיך את זה".
על הקרדיט הגדול שהוא מקבל מלם לעומת אטוולד אמר: "ריימונד היה פה ארבעה משחקים העונה בליגה. הוא לא נתן לי אולי מספיק דקות וחבל, כי אני חושב שיכולתי לתרום לו. אבל חשוב שהגיע מאמן חדש שכן ראה בי דברים אחרים ונתן לי יותר דקות. אני גם מחזיר על המגרש. מהמשחק הראשון שהוא הגיע החזרתי לו על המגרש".
על תנועת החגיגה הוסיף: "אני מעריץ של חלוצים, אז לוקה טוני שהיה חלוץ גדול, זאת הייתה התנועה שלו ולקחתי את זה ממנו".