2 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(עמרי שטיין)
למרות הניצחון 0:1 הדחוק מול הפועל חדרה, במכבי חיפה העדיפו להסתכל בסיום המשחק על חצי הכוס המלאה ולהיות מעודדים מעצם חזרתה של הקבוצה, לפחות זמנית, למקום הראשון, ומכך שהשיגו את ניצחונם השישי ברציפות בליגת העל.
הירוקים יצטרכו לנתח מדוע הקבוצה שיחקה מצוין במחצית הראשונה, ואז, כמו במשחק מול בית"ר ירושלים, באה נסיגה במחצית השנייה, שעלולה הייתה לסכן את הניצחון: "זכינו אתמול בניצחון של אופי. אנחנו לא מכונות ויש גם משחקים שפחות הולך מול השער של היריב. הכי חשוב שידענו לשמור על השער ולא לספוג. ברגע ששחקנים כמו מחמוד ג'אבר ונטע לביא יחזרו לרוטציה, ניתן יהיה לראות הרבה יותר אחידות ביכולת לאורך כל המשחק, ולא כמו עכשיו כאשר העול בקישור נופל בעיקר על אבו פאני ועלי מוחמד במרכז השדה", אמרו בקבוצה.
ברק בכר, שהשנה היו לו מספר הברקות בתפקוד שחקנים, דוגמת שון גולדברג כבלם, הצליח להבריק פעם נוספת עם תפקודו של חוסה רודריגס כמגן ימני, בזמן שרז מאיר הוסט לתפקיד המגן השמאלי. אגב, האחרון נפצע בכתפו וטופל במקום, כאשר נראה שיהיה כשיר למשחק מול בני סכנין. רודריגס המנוסה הפגין לא מעט איכויות כמגן, בנוסף להצלחה שלו בכל תפקיד ששיחק עד כה, כמו בלם וקשר האחורי.
"חוסה הוא נכס. בכל מקום שהוא יתופקד ובכל עמדה במגרש – הוא שם בשבילנו", הוסיפו בקבוצה. הספרדי, שמסיים חוזה בתום העונה, יהיה חופשי כבר בינואר לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שירצה, לקראת העונה הבאה. במכבי חיפה רוצים את הקשר ומתכוונים לשבת למו"מ עם הספרדי אחרי חלון העברות הקרוב מתוך רצון להאריך לו את החוזה בשנתיים נוספות. מה שבטוח – המו"מ בין הצדדים לא הולך להיות פשוט.
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני
דולב חזיזה, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני
דולב חזיזה, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני
(עמרי שטיין)
לקראת המשחק מול בני סכנין, האלופה תיאלץ להסתדר ללא בוגדן פלאניץ' המוצהב. מי שאמור לחזור להרכב הוא עופרי ארד, שנכנס גם אתמול כמחליף. אגב, זו הייתה הפעם הראשונה אחרי תקופה ארוכה שניתן היה בעת ובעונה אחת לראות חמישה שחקנים במגרש שבאופיים יכולים לשחק כבלמים, החל מפלאניץ' וגולדברג, דרך רמי גרשון וארד ועד רודריגס, שידעו לשמור על הניצחון החשוב.
בתוך כך, רז מאיר, שנפגע במהלך המשחק, נבדק ונמצא כי הוא סובל מקרע ברצועות מפרק הבריח. המגן נמצא בספק לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת. אצל המגן סאן מנחם, שסובל מקרע ברצועות הקרסול מהמשחק מול נוף הגליל, חל שיפור בפציעה, אך בצוות הרפואי מעדיפים לא לסכנו והוא ימשיך בתהליך השיקום.