1 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק מתווכח עם השופט
ראסל ווסטברוק מתווכח עם השופט
ראסל ווסטברוק מתווכח עם השופט
(רויטרס)
בצל דחיית המשחק בין וושינגטון של דני אבדיה לברוקלין עמוסת הכוכבים, חמישה משחקים כן התקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, כשבמוקד הקרב הגדול במערב בין לוס אנג’לס לייקרס לפיניקס, שהסתיים בניצחון קליל של הסאנס על חשבון לברון ג’יימס וחבריו. בנוסף, דאלאס הסתדרה ללא לוקה דונצ’יץ’, מיאמי פירקה את אינדיאנה, ניו יורק ניקס אספה ניצחון ביתי וניו אורלינס המשיכה במסע ההתאוששות על חשבונה של פורטלנד.

לוס אנג’לס לייקרס (17:15) – פיניקס (5:25) 108:90

הצהרת כוונות נוספת של החבורה מאריזונה, שפשוט לא ספרה את הצהובים על הפרקט בסטייפלס סנטר והשיגה בקלילות ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים. המקומיים לעומת זאת, המשיכו לאכזב ולא הצליחו להיחלץ מהמאזן השלילי עם הפסד שלישי ברציפות. הסאנס התחילו את הבריחה לקראת סוף הרבע השלישי, ולאחר שעלו ביתרון דו ספרתי ל-12 הדקות האחרונות, הם לא הביטו לאחור והמשיכו להגדיל את ההפרש עד לסיום. דווין בוקר לא היה רחוק מטריפל דאבל והוביל את המנצחת עם 24 נקודות, 34 של ג’יימס אפילו לא קירבו את המארחת בצד השני.

דאלאס (15:15) – מינסוטה (16:15) 102:114

עדיין ללא הכוכב הסלובני שלה, החבורה מטקסס הצליחה לעצור רצף של שני הפסדים ולהיחלץ מהמאזן השלילי איתו עלתה אל הפרקט. מן העבר השני, הטימברוולבס נבלמו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. אחרי רבע ראשון צמוד ודיי נטול הגנות, דאלאס התחילה לשמור ובזכות 15:27 עלתה ליתרון דו ספרתי בהפסקה. למרות זאת, מינסוטה חזרה לחלוטין לעניינים וגם הספיקה להוביל 6:44 דקות לסיום (94:95), אך ריצת 0:10 של שחקני המארחת הייתה זו שעשתה את ההבדל. ג’יילן ברונסון הוביל את המאבריקס עם 28 נקודות, 26 ו-14 כדורים חוזרים של קארל אנתוני טאונס לא עזרו בצד השני.

מיאמי (13:19) – אינדיאנה (19:13) 96:125

ההיט התאוששו מהר מההפסד המפתיע לדטרויט ואספו ניצחון שלישי בארבעה משחקים, בזמן שעבור הפייסרס היה זה הפסד שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים. כבר מהפתיחה היה ברור מה הכיוון של המפגש הזה, ואחרי שהמארחת הוליכה 21:33 בתום 12 הדקות הראשונות, הפער חצה את רף 20 הנקודות עד ההגעה להפסקה. מיאמי לא נתנה ליריבה להתקרב בחצי השני וטיילה לעיני הקהל הביתי, כשדאנקן רובינסון וטיילר הירו בלטו עם 26 נקודות כ”א.

ניו אורלינס (21:11) – פורטלנד (19:13) 97:111

הפליקנס המשיכו את הריצה הנאה שלהם עם ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים ולא הותירו סיכוי לטריילבלייזרס, שנעצרו אחרי שני ניצחונות והראו שמעבר לדמיאן לילארד, אין להם הרבה מה למכור כרגע. המשחק התנהל בצורה צמודה כמעט לכל אורכו, אך עם הכניסה לשש הדקות האחרונות, כשלוח התוצאות הראה 91:92 לפליקנס, הם פתחו בריצת 2:10, ממנה החבורה מאורגון לא הצליחה לחזור. ברנדון אינגרם הוביל את המנצחת עם 28 נקודות, 39 של לילארד לא הושיעו את הטריילבלייזרס מנגד.

ניו יורק ניקס (17:14) – דטרויט (25:5) 91:105

החבורה חסרת היציבות מהתפוח הגדול אספה ניצחון רגע לפני שדני אבדיה ו-וושינגטון מגיעים לגארדן, כשמנגד הקבוצה בעלת המאזן החלש בליגה, חזרה לסורה אחרי הניצחון המפתיע על מיאמי, שנותר היחיד שלה ב-16 משחקיה האחרונים. הניקס עלו ליתרון 17 ברבע השלישי, אבל הפסיטונס לא ויתרו ומצאו את הדרך חזרה לעניינים כשבמהלך הרבע האחרון צימקו לחמש הפרש בלבד. בכל מקרה, בנקודה הזו נגמר הכוח של שחקני האורחת וחלומות הקאמבק נמוגו, כשהמארחת ברחה ליתרון בן שתי ספרות מחדש וסגרה את העסק. איבן פרונייה בלט עם 22 נקודות אצל המקומיים, ג’וליוס רנדל וקמבה ווקר הוסיפו 21 כ”א.