2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מודים לקהל
שחקני הפועל ירושלים מודים לקהל
שחקני הפועל ירושלים מודים לקהל
(איציק בלניצקי)
הרבה מאוד חיוכים נרשמו בחדר ההלבשה של הפועל ירושלים אמש (שלישי) בסיום המשחק בטדי מול נוף הגליל, בו ניצחו הירושלמים 1:3. בצוות המקצועי השתחרר לא מעט לחץ אחרי תקופה לא קצרה שהדברים פחות הסתדרו. השחקנים נשארו דקות ארוכות על הדשא כדי לחגוג את הניצחון עם כמה מאות אוהדים שהגיעו לטדי.
חשוב לציין שהפועל ירושלים חסרה ארבעה שחקנים שהיו אמורים לפתוח בהרכב: עידן שמש, אוואקה אשאטה, גל מאיו ואילוז׳ יאהו. כולם חלו בשפעת ולא נכללו כלל בסגל של זיו אריה. ״אמרתי כבר כמה פעמים, צריך להפריד בין היכולת לבין התוצאות. זה יישמע מצחיק אך הכדורגל במחצית הראשונה בחיפה בשבת היה יותר טוב מהמשחק נגד נוף הגליל״, אמר זיו אריה והוסיף: ״נפלו עלינו 4 חולים שהיו צריכים לפתוח בהרכב והרוטציה נפגעה כי 6 שחקנים שלא היו אמורים לפתוח פתחו בהרכב, אבל השחקנים, בעיקר הילדים, הגיבו בצורה מדהימה".
2 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(עמרי שטיין)
עכשיו בהפועל ירושלים מתארגנים למשחק הדרבי, זה הדבר הכי חשוב שעומד לנגד עיניו של המאמן זיו אריה, שמדגיש כי למרות המצב בטבלה והעובדה שהפועל ירושלים עשויה להגיע לדרבי מעל בית״ר בטבלה, עדיין הפועל ירושלים תיחשב לאנדרדוג בדרבי.
״לא משנה איך נגיע, הדרבי הקודם היה בזיון למועדון ולקהל, אני לוקח את מלוא האחריות. מעבר להיותו דרבי, זה משחק תחתית שכל נקודה בו חשובה״, הסביר המאמן, ״הדרבי חשוב בעיקר בגלל מה שקרה בדרבי הראשון ואנחנו נעשה הכל, הכל, הכל והכל בשביל להחזיר את הכבוד לאוהדים ואני מקווה שנצליח. גם בסיבוב הראשון דיברו שאנחנו פייבוריטים, אני רוצה להיות שנים במועדון הזה, יש לנו עוד דרך עד שנדגדג את ההישגים של בית"ר. כרגע יש הבדל בין המועדונים, לא משנה באיזה מצב בית"ר, העוצמות, הקהל, הם עשו תארים, אנחנו תמיד נהיה אנדרדוג מולם, רק הפעם נצטרך לשחק כמו אנדרדוג, לא כמו בדרבי הקודם".
בירושלים מנסים לבדוק אופציות לחיזוק הקבוצה בינואר אך גורם במועדון אומר כי תיתכן ותהיה בעיה להביא זרים בגלל זן האומיקרון של הקורונה. ״אנחנו לפני ינואר ואנחנו מבינים שיהיה קשה להביא שחקנים, גם בגלל המצב הכלכלי וגם בגלל הקורונה, זה לא פשוט״, אמרו בהפועל ירושלים.