2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
בהפועל חיפה קיבלו קשה את ההפסד אתמול (שלישי) 1:0 למכבי נתניה. הקבוצה שפתחה היטב את הליגה ונחשבה לאחת הקבוצות המפתיעות, מתקשה מאז פציעתו של אלון תורג'מן לזכות בנקודות ונראה שהמקום לפלייאוף העליון נמצא בסכנה ממשית. אלישע לוי חסר לא מעט שחקנים דוגמת ניסו קפילוטו, סאקו טורה, לירן סדרל ,אוהד לויטה ואלון תורג'מן כל אחד מסיבותיו והדבר השפיע במישרין על התוצאה בסיום.
הבעלים יואב כץ, שבאסיפת הקבוצה לפני המשחק ביקש מהשחקנים לשחק עבורו אחרי שהחלים מטיפול רפואי, נשמע כועס במיוחד לנוכח העובדה שהשחקנים של נתניה רצו ונלחמו יותר: "שתי נקודות מ-18 זו בושה וחרפה. הפצועים לא צריכים להוות תירוץ ליכולת ולתוצאה בסיום. מכבי נתניה פחות טובה מאיתנו רק שהם רצו יותר ונלחמו יותר. נשנה גם אנחנו את הגישה שלנו. זה תלוי בכולם, בצוות המקצועי והמנהלי כאחד. קצת מוזר לראות איך במשחק אחד שלא מעט מנהיגים שלנו דוגמת אוהד לויטה, ניסו קפילוטו, אלון תורג'מן ולירן סרדל ישבו בחוץ, אף אחד במגרש לא לקח מנהיגות, ככה יהיה קשה להצליח".
2 צפייה בגלריה
יואב כץ ואלישע לוי
יואב כץ ואלישע לוי
יואב כץ ואלישע לוי
(עמרי שטיין)
כץ לא שוחח אתמול עם אלישע לוי אחרי המשחק והשניים אמורים למרות המשבר לחשוב כיצד יש להתרכז ולמצוא פתרונות כדי להצליח במשימות הקרובות. כץ אמר: “אני נותן גיבוי לאלישע ומשוכנע שכל אחד מהצוות המקצועי ייקח על עצמו אחריות באיך לשפר את הקבוצה ואת היכולת במגרש, כי ככל שעוברים המחזורים המקום לפלייאוף העליון בסכנה".
לקראת משחקה של הקבוצה במחזור הקרוב מול מ.ס.אשדוד אמורים לחזור חלק מהפצועים, כאשר במקביל יש ניסיון לסמן מספר שחקני רכש שיבואו בחלון ההעברות של ינואר ויעניקו את הדחיפה המתאימה.