2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
בגיל 34, קארים בנזמה חווה את העונה הטובה בקריירה שלו. החלוץ הצרפתי שהפך לכוכב הגדול ביותר של ריאל מדריד והליגה הספרדית חגג גם הערב (רביעי) כשעבר את רף 400 השערים בקריירה עם צמד שבע דקות מהפתיחה שסידר לבלאנקוס 1:2 על אתלטיק בילבאו.
כאשר בנזמה הוחלף בדקה ה-90 על ידי לוקה יוביץ’ הוא הופתע לגלות שלא רק אוהדי ריאל מריעים לו, אלא גם גם הקהל הביתי בסן ממס. הצרפתי לא נותר אדיש למחווה: “אני שמח מאוד על הכבוד שקיבלתי מאוהדי אתלטיק בילבאו”. גם מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ’לוטי התייחס בסיום לכבוד לו זכה הכוכב שלו: “ התשואות לקארים היו מדהימות, הגיע לו. אני מאוד אוהב את האצטדיון הזה”.
המאמן האיטלקי לא נותר אדיש לניצחון נוסף של קבוצתו: “זאת החוזקה של קבוצה שרוצה לזכות בכל התארים. המשחק היה בשליטה ברורה שלנו עד לסיום, עכשיו זה הזמן לנוח ולהחזיר לכושר את אלה שלא היו כאן היום. זה אומר המון עבורנו, שיחקנו באופן שלם הודות לשחקנים שלא רגילים לשחק כמו נאצ’ו, לוקאס ואסקס, אדן הזאר, פדה (ואלוורדה) וקמאבינגה. אנחנו חייבים לזכות בתארים, מזה ריאל מדריד עשויה”.
המאמן החמיא גם לאדן הזאר שקיבל את ההזדמנות בהרכב למרות שהבלגי שלא הרשים במיוחד: “היו לנו ספקות לגבי מצבו הגופני של הזאר אבל הוא הצליח מאוד הערב. הוא חזר, כן. הזאר ו-ויניסיוס יודעים מה הקבוצה צריכה לעשות, הם עזרו גם בהגנה. הקבוצה הזאת יודעת להתקיף ולכבוש, אבל זאת תמיד ההגנה שיותר קשה לנו”.
2 צפייה בגלריה
אדן הזאר בפעולה
אדן הזאר בפעולה
אדן הזאר בפעולה
(רויטרס)