2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
(איציק בלניצקי)
"התחלנו את המשחק ממש טוב", אמרו אמש (רביעי) בהפועל חולון לאחר הניצחון 80:84 על ברינדיסי, שהעלה חיוכים על פניהם של אנשי הקבוצה. עם סיום המשחק, בחולוניה התפנו ישירות למסכים במטרה לעקוב אחר המתרחש במשחק בין דרושאפקה לקלוז' נאפוקה הרומנית, כשהסיומת השאירה את הסגולים-צהובים בהלם, אך בסופו של דבר עם חיוכים לאחר עוד ערב מוצלח של כדורסל, כזה ששווה לקבוצה יתרון ביתיות בטורניר הפליי אין, במסגרתו יפגשו את בשיקטאש.
חניכיו של מאוריציו בוסקאליה החמיצו את ההעפלה הישירה לטופ 16 של ליגת האלופות של פיב"א והמשמעות היא שצפויה להם תקופה עמוסה במיוחד, שתכלול את משחקי הפליי אין, רבע גמר גביע המדינה, וגם את הטופ 16 עצמו, במידה ויעפילו אליו. חולוניה כאמור עשתה את שלה וניצחה את ברינדיסי במשחק שהתחיל נהדר מבחינתה ונמשך עם אירועי קיצון שאילצו את בוסקאליה לאבד את כריס ג'ונסון, שירד לחדר ההלבשה להקיא, לאחר שנפגע מגז הפלפל.
"משחק לא קל", הודו בסביבת הקבוצה כשהתייחסו למה שהתרחש מחוץ לפרקט והשפיע על השחקנים והצוות, לאחר שמארק אוגדן ג'וניור עזב את אזור הספסל כשהוא מתלונן על הגז שרוסס בקרבת השחקנים. הסגולים-צהובים עדיין מנסים להבין מה גרם לאירוע שהוביל לשימוש בגז פלפל ולקטטה מחוץ לפרקט, במסגרתה המאבטחים נצפו בסרטונים שעלו ברשתות החברתיות כשהם מרססים גז מדמיע וזורקים פחים לכאורה.
בחזרה למשחק. בחולוניה התמוגגו מיכולתם של רפי מנקו, כריס ג'ונסון וג'ו רגלנד. שביעות הרצון הייתה לא רק מההתקפה אלא גם מההגנה של השחקנים, ביניהם סטיב זאק, שהוסיף נוכחות ולא אפשר סלים קלים. הגישה עימה הגיעו חניכיו של בוסקאליה למשחק הייתה כזו של מפגש נוקאאוט, משחק שבו הם חייבים לנצח כדי שיוכלו להעפיל מהמקום הראשון.
השחקנים עשו את שלהם, אך הניצחון של קלוז' בטורקיה שלח את חולוניה למשחקי הפליי אין. במועדון שמחו לראות את התגובה של השחקנים לאחר ההפסד להפועל אילת במסגרת ליגת העל, סיכמו "עשינו את שלנו" והודו כי היו מאוכזבים מהתוצאה במשחק המקביל בו הטורקים איבדו יתרון דו ספרתי בדקות הסיום.
2 צפייה בגלריה
שחקני חולון צופים במשחק של קלוז'
שחקני חולון צופים במשחק של קלוז'
שחקני חולון צופים במשחק של קלוז'
(איציק בלניצקי)
רפי מנקו אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק טוב שלנו, אני חושב שהגענו מוכנים לברינדיסי והוצאנו לפועל היטב את מה שהיינו צריכים לעשות. גם כשהם היו במומנטום הצלחנו לחזור, ואני שמח שניצחנו. אנחנו שמחים שסיימנו במקום השני כי ידענו שזה יכול להסתיים גרוע יותר. למרות זאת אנחנו מעט מאוכזבים ממה שקרה במשחק שבין קלוז' לדרושאפקה, אבל אנחנו לא יכולים לשלוט בזה. אני שמח על המשחק הזה ומכך שעשינו את מה שהיינו צריכים לעשות ואנחנו עם הפנים קדימה".