1 צפייה בגלריה
מבחן. אוהדי בית"ר
מבחן. אוהדי בית"ר
מבחן. אוהדי בית"ר
(רדאד ג'בארה)
בבית״ר ירושלים משאירים מאחור את ההפסד להפועל באר שבע וכל אנשי המועדון נמצאים כרגע עם הפנים לדרבי הקריטי מול הפועל ירושלים ביום ראשון. המשטרה אישרה היום (חמישי) לאוהדים הכנסת ציוד עידוד במשחק מול היריבה העירונית אחרי שהנהלת בית”ר פנתה בימים האחרונים למפקד מרחב מוריה, קובי יעקובי.
בבית”ר אמרו: “לשמחתנו, לאחר דיונים רבים, אישרה המשטרה את הכנסת הציוד, אך רואה במשחק זה מבחן להתנהגות הקהל. במידה ותהיה התפרעות או שימוש בפירוטכניקה אסורה, המשטרה לא תאפשר להכניס ציוד עידוד עד לסוף העונה.
“אנו מבקשים מהאוהדים המסורים שלנו לשמור על הכללים, ולא להכניס חומרים אסורים ופירוטכניקה. אנו קוראים לכולם להגיע וליהנות ממשחק כדורגל ואצטדיון צבוע בצהוב שחור”. בבית וגן תולים המון תקוות באוהדים שיגיעו לדרבי ויפגינו עוצמה ביציעים.
בינתיים, גורם במועדון אמר: ״עכשיו אנחנו מתחילים את המשחקים של הליגה שלנו, הדרבי ביום ראשון זה אחד המשחקים הכי חשובים שלנו בשנים האחרונות”. בבית״ר אומנם מודאגים מהמיקום בטבלה, אך יוסי מזרחי אמר לאנשי המועדון: ״עם הסגל הזה, אני יודע מה צריך לעשות כדי להישאר בליגה״. בקבוצה נשמעה ביקורת על חוסר הריכוז במשחק ההגנה ועל המתפרצת שהובילה לשער של ניקיטה רוקאביצה. ״עובדים על דברים באימונים, מדברים, מתרגלים ובסוף באים למשחק ושום דבר ממה שמתרגלים לא בא לידי ביטוי״, אמרו בכעס במועדון.
הצהובים-שחורים יחסרו בחודש הקרוב את ריצ’מונד בואצ׳י, שייצא למשחקי נבחרתו, גאנה, במסגרת אליפות אפריקה. אוראל דגני שנפצע מתיקול של איתי שכטר, ייבדק.
בבירה מתפללים כי עד לסוף השבוע הבא תיסגר עסקת מכירת המועדון, לאחר שנראה כי יש כיוון חיובי בנושא. בבית״ר מחכים להצעה רשמית ואומרים: ״מאמינים שברגע שתהיה הצעה הדברים ייסגרו, אין מצב שחוגג יסרב להצעה כספית גם אם היא לא תהיה בסכום שהוא מצפה, עתיד בית״ר על הפרק״.