2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 19:00) בסיבור ארינה למפגש מול זניט סנט פטרסבורג, במסגרת המחזור ה-17 של היורוליג. חניכיו של יאניס ספרופולוס רוצים לסיים את הסיבוב הראשון של העונה הסדירה במפעל הבכיר של אירופה עם טעם טוב יותר בפה ולקטוע רצף של שישה הפסדים, כאשר מנגד ניצבת אחת מקבוצות ההגנה הכי טובות שיש ליורוליג להציע.
זניט מגיעה למפגש מול הצהובים עם רצף של שני ניצחונות, שהתחיל לאחר שעצרה רצף של שלושה הפסדים. על אף שמדובר בקבוצת ההגנה הכי טובה של הליגה השנייה בטיבה בעולם, לא מן הנמנע כי המשחק יוכרע דווקא בהתקפה. מכבי תל אביב מתקשה במחזורים האחרונים בשני צידי המגרש, כשהדגש הוא על קשת השלוש. מחד, חניכיו של ספרופולוס מחטיאים מבטים פנויים לחלוטין ומנגד, לא מצליחים להגן כמו שצריך אל מול משחק החוץ של היריבות. למעשה, מבחינה התקפית, למעט משחק ההפסד לאלבה ברלין, הצהובים-כחולים לא הגיעו ל-80 נקודות במהלך רצף ההפסדים הנוכחי שפוקד אותם.
"אנחנו נואשים לנצח ואנחנו רוצים לשחק בהתאם. היו לנו שניים-שלושה ימי אימונים טובים לקראת המשחק הזה, אז אני מרגיש שאנחנו מוכנים. אני מרגיש שכל משחק הוא מדרגה בדרך למסלול הניצחונות. כל אימון וכל משחק אנחנו מנסים להשתפר מבחינה אישית כדי שנתחבר יותר כקבוצה ואז נשחק יותר טוב״, אמר קינאן אוואנס.
הגארד, התייחס לתמיכה של הקהל הצהוב למרות הרצף השלילי: "אנחנו מודים מאוד לאוהדים שלנו, גם ברצף ההפסדים הזה הם עדיין ממשיכים לתמוך בנו ומעודדים אותנו לשחק יותר טוב. בלעדיהם אנחנו נצטרך לשחק אפילו חזק יותר כדי לכפות על ההיעדרות שלהם ולנסות לנצח בשבילם. לא משנה מי נמצא באולם, אנחנו צריכים לשאוב מהאנרגיות שלהם ולמצוא בתוכנו את האנרגיות".
2 צפייה בגלריה
קינאן אוואנס
קינאן אוואנס
קינאן אוואנס
(איציק בלניצקי)
רומן סורקין הוסיף: "אנחנו מתעסקים יותר בעצמנו ופחות במה היריבה עושה. אנחנו צריכים לחזור לניצחונות שלנו. הם קבוצת פלייאוף וקבוצה טובה, אבל גם אנחנו ואנחנו צריכים להראות את זה. אנחנו חוזרים למערכת שלנו, משחקים לא טובים קורים לכולם, צריך לדעת איך לחזור מזה. אנחנו נהיה בסדר בסופו של דבר. הראינו שאנחנו קבוצה איכותית ואנחנו נראה את זה גם בהמשך. ניצחנו בגליל אז אני מקווה שזה יוציא אותנו לדרך חדשה. אנחנו צריכים להסתכל על הטוב, לחשוב חיובי ולא על ההפסדים. אם נתעסק בזה, זה רק יוריד אותנו. אנחנו מנסים לחשוב איך אנחנו מנצחים ואיך יוצאים לדרך חדשה-ישנה של ניצחונות".