1 צפייה בגלריה
מככב בכותרות. בנזמה
מככב בכותרות. בנזמה
מככב בכותרות. בנזמה
(La Liga)
זו כנראה העונה של ריאל מדריד. גם אחרי שרצף 10 הניצחונות שלה נקטע בתחילת השבוע ולמרות שחסרה לא פחות מ-11 שחקנים - מרביתם בעקבות הקורונה - מוליכת הליגה הספרדית הגדילה את הפער בצמרת ועשתה עוד צעד בדרך לאליפות אחרי ניצחון 1:2 על אתלטיק בילבאו. קארים בנזמה כבש צמד בזק בפתיחה, אויאן סאנסט רק צימק, ניקו וויליאמס פספס הזדמנות גדולה לקראת הסיום והבלאנקוס הגדילו את הפער מסביליה לשמונה נקודות עם משחק עודף.
"אנטיוירוס", כתבו בכותרת של עיתון 'מארקה' עם תמונתו של בנזמה החוגג והוסיפו: "הוא הגדיל את הפער כשמדריד מנצחת בסן מאמס למרות 11 נעדרים. הפיצ'יצ'י (מלך השערים) הוביל את הדרך עם צמד מול אתלטיק שהייתה טובה". גם ב'אס' הצרפתי היה במוקד: "הליגה של בנזמה. הוא כבש צמד - השער הראשון ספרטקולרי - וקיבל סטנדינג אוביישן בסן מאמס. אתלטיק נלחמה עד הסוף".
ה-400 בקריירה: צפו בשער הנהדר של בנזמה
גם כוכב העבר של ריאל, פרדראג מיאטוביץ', פירגן: "כרגע בנזמה השחקן הכי טוב באירופה, אין מישהו טוב ממנו. לריאל אין אף יריבה בליגה הספרדית העונה". פרננדו מוריינטס דיבר על ויניסיוס: "אם אתה מקבל שריקות מהקהל, כנראה שעשית משהו טוב, כבר מציבים עליו שמירה כפולה". תומאס רונסרו מעיתון 'אס' הסכים: "ההגנה מתייחסת לוויניסיוס כמו לכוכב".
אגב, בנזמה הגיע ל-401 שערים בקריירה (כולל נבחרת צרפת) והשער הבא יהיה ה-300 שלו במדי ריאל. עד עכשיו הוא כבש 299 ובישל 152 נוספים ב-582 משחקים. כרגע בנזמה מדורג רביעי במלכות השערים בהיסטוריה של ריאל והוא מתקרב לאלפרדו די סטפנו האגדי (308) כשלפניו נמצא ראול עם 323. במקום הראשון נמצא כריסטיאנו רונאלדו עם 451 שערים. בנוסף, בנזמה רחוק 10 שערים מתיירי הנרי (411 בקריירה), הצרפתי היחיד חוץ ממנו שחצה את רף 400 השערים.