2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
אחרי שבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, הפועל ת"א התאוששה השבוע עם 1:4 על מ.ס. אשדוד במשחק הראשון מאז מינויו של קובי רפואה למאמן, אבל הוא לא עמד על הקווים. האדומים קיוו שהוא כן יוכל להיות על הספסל בשבת (17:30) מול עירוני קריית שמונה וכדי שזה יקרה הם עתרו היום (חמישי) לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. אולם, בקשתם לסעד זמני נדחתה והדיון נקבע רק ליום ראשון. המשמעות היא שרפואה לא יעמוד על הקווים גם מול ק”ש.
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, רפואה לא עמד על הקווים לאחר שמוקדם יותר לא עבר בבקרה בגלל התביעות הפתוחות של מאור בוזגלו, אחמד עאבד וכו’ נגד המועדון. בהפועל ת"א טוענים שפסקי הדין לא חלוטים ולא הגיוני שלא יהיה לקבוצה מאמן עד סוף העונה.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
צריך לזכור שעל פי פסק בוררות, הפועל ת"א מחויבת לשלם פיצויים לאותם שחקנים והערעור שהגישו צפוי להתקיים בבית הדין לעבודה רק בחודש יולי, לוח זמנים המקנה מספיק זמן כדי שכספים אלו ייחשבו בתקציב של העונה הבאה ויישארו בקופת המועדון עוד קצת זמן. הבעיה מול הבקרה, שמונעת את העברת חוזהו של רפואה, תשליך מן הסתם גם על חלון ההעברות של ינואר ועד שהעניין יוסדר - הפועל ת"א לא תוכל לצרף שחקנים חדשים, או לשחרר.