1 צפייה בגלריה
שער ליגה אחד מתחילת העונה. מסי
שער ליגה אחד מתחילת העונה. מסי
שער ליגה אחד מתחילת העונה. מסי
(רויטרס)
ספק אם מישהו האמין שליאו מסי יסיים את החצי הראשון של עונת הבכורה שלו בפאריס סן ז'רמן עם שער בודד בליגה הצרפתית, אבל זו המציאות. הפרעוש הוסיף גם חמישה בישולים בזירה המקומית, כבש גם חמישה שערים בליגת האלופות ובסך הכל הוא מעורב בשער של 119.5 דקות, אבל כשמדובר במסי, הציפיות ממנו הרבה יותר גבוהות גם אם התרומה שלו מתבטאת בהרבה יותר ממספרים.
בערוץ 'RMC Sport' הצרפתי ערכו סיכום ביניים לעונה, בחרו את המצטיינים והמאכזבים, שם הוזכר מסי. "תחילת הדרך שלו בליגה הצרפתית הייתה מורכבת", נכתב על כוכב פ.ס.ז', "למשחק הראשון שלו מול ריימס הייתה רשימת המתנה של אוהדים שרצו לראות אותו בגודל טבעי, אבל הוא פגש מציאות מורכבת".
המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז', לאונרדו, מצוטט כמי שמגן על מסי: "אם מסתכלים על המספרים שלו, ששת החודשים הראשונים שלו מדהימים. הוא ואמבפה היו מעורבים כמעט בכל שער. הוא משמעותי ולא הבאנו את מסי בשביל שייתן הצגות בכל משחק. איתו אנחנו יותר תחרותיים והוא יכול להכריע כל משחק".
גם סרחיו ראמוס, שהגיע לפ.ס.ז' בקיץ האחרון, מופיע ברשימת המאכזבים, כמו גם ג'ורג'יניו ויינאלדום. הבלם שהגיע עם פציעה והחלים רק לאחרונה, ערך אתמול את ההופעה השנייה שלו בליגה הצרפתית, אבל הורחק ב-1:1 מול לוריין. "היום זה יום כדי ללמוד, מחר זה יום כדי להשתפר", כתב ראמוס בחשבון הטוויטר שלו.