3 צפייה בגלריה
מחמוד מול מרוואן קבהא
מחמוד מול מרוואן קבהא
מחמוד מול מרוואן קבהא
(רדאד ג'בארה)
שלושה משחקים צפויים להתקיים ביום שבת הקרוב במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל, ומומחי הווינר כבר העריכו את יחסי הכוחות לקראת המפגשים בין הפועל חיפה למ.ס אשדוד, הפועל תל אביב ועירוני קריית שמונה וקרב הצמרת בין מכבי חיפה לבני סכנין.
מומחי הווינר מעריכים כי מכבי חיפה תצא עם הניצחון מכר הדשא באצטדיון דוחא עם יחס של פי 1.4. יריבתה מסכנין לעומת זאת, מוערכת ביחס של פי 4.9. תיקו במשחק מוערך ביחס של פי 3.9.
את טבלת הפייבוריטים לכבוש את השער הראשון במשחק מהצד של סכנין מוביל גיא מלמד עם יחס של פי 6.5, אחריו, רז שטיין המוערך ביחס של פי 7.5 ובירם כיאל המוערך ביחס של פי 9. את הצד של האלופה מובילים דין דוד ועומר אצילי עם יחס של פי 4.5, אחריהם, גודסווי דוניו עם יחס של פי 5.5.
הקבוצה השנייה של עיר הכרמל תארח אשדוד וגם כאן מומחי הווינר הולכים עם החיפאית, אך ביחס גבוה בהרבה שעומד על פי 2.2. ניצחונה של החבורה מעיר הנמל מוערך ביחס של פי 2.9, בעוד תיקו מוערך ביחס של פי 2.65.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
את טבלת הפייבוריטים לכבוש את השער הראשון במשחק מוביל מהצד של חיפה אלן אוז'בולט עם יחס של פי 4.5, אחריו, חנן ממן המוערך ביחס של פי 5.5 ואיתי בוגנים המוערך ביחס של פי 6.5. את הצד של היריבה מובילים פאהד באיו וקני סייף עם יחס זהה של פי 6.5, אחריהם, עוז בילו המוערך ביחס של פי 9.5.
במשחק השלישי, למרות שקובי רפואה עדיין לא צפוי לעמוד על הקווים, הפועל תל אביב היא הפייבוריטית לניצחון עם יחס של פי 1.8, לעומת עירוני ק"ש שניצחונה מוערך ביחס של פי 3.5. תיקו במשחק מוערך ביחס של פי 3.
את טבלת הפייבוריטים לכבוש את השער הראשון במשחק מוביל החלוץ שלומי אזולאי עם יחס של פי 4.5, כשאחריו ניצבים אושר דוידה המוערך ביחס של פי 5 ויואב תומר המוערך ביחס של פי 7. את הצד של היריבה מוביל סטפן מילושביץ' עם יחס של פי 5.5, איתמר שבירו ומורגן פרייר מוערכים ביחס זהה של פי 6.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(רדאד ג'בארה)