3 צפייה בגלריה
בוזגלו ורפואה. דרמה
בוזגלו ורפואה. דרמה
בוזגלו ורפואה. דרמה
(ראובן שוורץ וחגי מיכאלי)
דרמה גדולה. לאחר שהפועל תל אביב הגישה עתירה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל על מנת לאשר את קובי רפואה שיוכל לעמוד על הקווים, ל-ONE נודע כי מי שיצטרף להליך ויהיה צד בעניין הוא מאור בוזגלו, יחד עם עורך דינו שי אליאס, כשהבקשה הוגשה יחד עם עורך הדין רועי אלמדעי. כזכור, האדומים עתרו אולם בקשתם לסעד זמני נדחתה והדיון נקבע רק ליום ראשון. המשמעות היא שרפואה לא יעמוד על הקווים גם מול עירוני קריית שמונה.
בוזגלו ועו”ד אליאס מתכוונים למצות מבחינתם את כל האפשרויות, על מנת שרפואה לא יאושר עד אשר הפועל ת”א תמלא את חלקה בפסק הדין מול בוזגלו, בהתאם לסכומים אשר מגיעים לו לו לפי פסק הבוררות בינו לבין המועדון. נשיא ביה”ד העליון של ההתאחדות לכדורגל, אישר לבוזגלו להצטרך להליך הערעור.
3 צפייה בגלריה
עו"ד שי אליאס
עו"ד שי אליאס
עו"ד שי אליאס
(רדאד ג'בארה)
כזכור, הפועל ת”א טוענת כי יש ערעור והוא חלוט ולכן יכולים לדרוש כי רפואה יהיה המאמן על הקווים בשלב זה מבלי לשלם, ואילו בוזגלו ידרוש את כל הכסף שמגיע לו ושבית הדין לא יאפשר לבקרה התקציבית לאשר את עמידתו של רפואה על הקווים עד אשר העניין יסודר. אין ספק שצפוי להיות דיון מעניין ודרמטי, אשר נקבע ליום ראשון כאמור.
בוזגלו כתב ברשתות החברתיות: “לאוהדי הפועל ת"א היקרים, אני מקבל עשרות הודעות שאתן לרפואה לחתום. בגלל שאני אוהב אתכם מאוד ובגלל הסטטיסטיקה של סלים (טועמה), אני חושב שעדיף שהוא ימשיך ואולי תקחו תואר”.
3 צפייה בגלריה
רועי אלמדאי
רועי אלמדאי
רועי אלמדאי
(מערכת ONE)
צריך לזכור שרפואה לא עבר בבקרה בגלל התביעות הפתוחות של מאור בוזגלו, אחמד עאבד וכו’ נגד המועדון. בהפועל ת"א טוענים שפסקי הדין לא חלוטים ולא הגיוני שלא יהיה לקבוצה מאמן עד סוף העונה.
במכתבו של עו”ד אליאס להתאחדות נכתב: “מועדון הפועל ת”א חייב למרשי סכום של כ-830,341 ש”ח ברוטו ובנוסף 79,560 ש”ח (קרן ליום פסק הבוררות) נטו הוצאות ושכ”ט כאמור כפי שנקבל בפסק הבוררות. בקשת רשות הערעור של הפועל ת”א מוגשת עקב פסק הבוררות בין מרשי מאור בוזגלו לבין הפועל ת”א ועקב פנייתו של מרשי לבקרה התקציבית. על כן, מבקש להצטרף לדיון ולטעון בעל פה בפני בית הדין הנכבד, המתבקש להשתמש בסמכותו לפי תקנון הבקרה התקציבית ובהתאם לסעיף 4 לתקנון בית הדין העליון ולצרף את מרשי כצד בהליך”.