3 צפייה בגלריה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
(שחר גרוס)
אחרי שישה משחקים ללא ניצחון והפסד כואב במשחק האחרון מול הפועל ירושלים, הפועל נוף הגליל תנסה לזכות בניצחון היום (שבת, 18:00) מול מכבי נתניה. המאמן, ירון הוכנבוים, שם במהלך השבוע דגש מיוחד על משחק ההגנה, כאשר המסר היה לא לספוג. שלושת שערי החובה שנוף הגליל ספגה מול הפועל ירושלים צרמו מאד להוכנבוים.
הרכב נתניה: דני עמוס, כארם ג׳אבר, שיר צדק, עמרי גאנדלמן, רז שלמה, רותם קלר, יובל שדה, בוריס אינו, גייאגון פארפה, אבובאקר דומבייה ומאמון קשוע.
הרכב נוף הגליל: סטפן מרינקוביץ’, יבגני ברקמן, דולב אזולאי, דויד אקווה, ויקי כחלון, עודד צ’וקול, פדרו פטארצ'י, סולומון דניאל, והיב חביבאללה, סתיו נחמני וקוואן פרייטר.
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(איציק בלניצקי)
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE ארנסט מבוקה מצוי במו"מ מתקדם עם הקבוצה, ובנוף הגליל אופטימיים וטוענים שעד שבוע הבא, המגן ששיחק 18 משחקים בשנה שעברה במדי מכבי חיפה, יחתום על החוזה.

לם: “מרוצה מהקבוצה, מקווה שנחבר עוד ניצחון”

לאחר ניצחון הליגה החשוב ביום שלישי על הפועל חיפה, מכבי נתניה תצפין לנוף הגליל במטרה לצבור רצף ניצחונות ולקרב את הקבוצה לאזור הפלייאוף העליון. למרות שמדובר במשחק חוץ רחוק יחסית, נתניה לא תצא הפעם למלון ותגיע לאצטדיון רק לפני ההתמודדות.
מאמן נתניה, בני לם, אמר לקראת ההתמודדות: ״סיימנו את המשחק ביום שלישי בשעה מאוחרת, עם כמה שחקנים עם כיווצים בשרירים. אני מקווה שכולם ירגישו טוב. חוזרים לנו גם פארפה ואולי אביב אברהם. חשוב שתהיה מלחמה על ההרכב. אני מקווה שנחזור עם נקודות, זה משחק לא קל מול קבוצה עם מגרש ביתי מובהק, אבל אני מרוצה מהקבוצה בזמן האחרון ומקווה שנחבר עוד ניצחון״.
3 צפייה בגלריה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
פארפה גייאגון לאחר ההרחקה
(שחר גרוס)
גם המגן הימני כארם ג׳אבר, התייחס להתמודדות: ״עשינו ניצחון חשוב על הפועל חיפה, לקחנו שלוש נקודות ואנחנו מבסוטים מזה. אבל צריך לשים את הניצחון הזה מאחור, אנחנו מתכוננים למשחק מול נוף הגליל שהוא עוד יותר חשוב וקשה. זה משחק חוץ אבל למדנו את נוף הגליל ואני מקווה שנביא את הניצחון״.